Kampaň staň sa hoteliérom.
StoryEditor

"Tvoja 5-hviezdičková kariéra čaká“ Oslovuje v kampani Best Hotel Properties

16.03.2023, 10:14
Autor:
redred

Kampaň Staň sa hotelierom má osloviť potenciálnych zamestnancov a zlepšiť má aj imidž hotelierstva.

„Staň sa hotelierom. Tvoja 5-hviezdičková kariéra čaká.“ Oslovuje v kampani hotelierska skupina Best Hotel Properties a.s. (BHP) absolventov škôl aj ostatných, ktorí hľadajú zamestnanie.

Cieľom kampane je osloviť potenciálnych hotelierov, ale BHP chce tiež prostredníctvom úspešných príbehov súčasných zamestnancov ukázať, že práca v hotelierstve je síce náročná, no zároveň pekná a napĺňajúca.

 „Chceme v kampani záujemcom o prácu povedať, že ak majú chuť sa učiť, v hotelierstve môžu začať i bez akejkoľvek praxe. Vďaka nášmu programu rozvoja talentov, ktorý vedú profesionáli s bohatými skúsenosťami, môžu zažiť radosť z úspechu a z kariérneho rastu veľmi rýchlo,“ hovorí HR riaditeľka BHP Ľubica Gubricová.

Ľubica Gubricová dodáva, že v hotelierstve je bežné začať ako čašník a postupne rokmi získavania skúseností sa prepracovať pokojne aj na pozíciu riaditeľa hotela.

Presne takúto success story zažil aj súčasný riaditeľ košického hotela DoubleTree by Hilton, Peter Dandár.

Okrem kariérneho postupu však prácu pre hotely skupiny BHP spríjemňujú aj ďalšie výhody. „Zamestnanci si môžu sami vybrať, aké výhody z benefitného programu budú využívať. Tento rok sme sa dokonca rozhodli zaviesť aj pomoc vo forme štartovacieho ubytovania na prvé tri mesiace, ktoré zabezpečíme uchádzačom nepochádzajúcim z miesta, kde budú vykonávať svoju prácu,“ dodáva Ľubica Gubricová. Prácu v hotelierstve spríjemňuje tiež možnosť cestovať do hotelov medzinárodnej hotelovej siete a ubytovať sa v nich za zamestnanecké ceny.

Do projektu Staň sa hotelierom sa v rámci skupiny BHP zapojili: bratislavské hotely Grand Hotel River Park, Sheraton a Crowne Plaza, košický hotel DoubleTree by Hilton a tiež prevádzkovateľ luxusných wellness ZION SPA LUXURY.

V spolupráci s agentúrou MEDIA CENTRAL natočili šesť videí, v ktorých zamestnanci hovoria o tom, čo ich na práci v hotelierstve najviac baví.

Kampaň bude prebiehať na sociálnych sieťach Staň sa hotelierom – na kanáli Youtube, na Facebooku a Instagrame. Odkazovať bude na webstránku www.stansahotelierom.sk, na ktorej môžu záujemcovia vyplniť jednoduchý formulár.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:04