Váš tím zákazníckej podpory presne pozná, že si klient nevie s niečím poradiť, alebo možno je ten správny čas ponúknuť mu inováciu produktu. Marketingový tím je schopný určiť, ktorá reklama priniesla konkrétneho klienta. A na základe toho dokáže efektívne optimalizovať kampane. Obchod zase môže proaktívne kontaktovať potenciálnych klientov, ktorí sú vo fáze rozhodovania.
Spoločnosť Imper, ktorá stojí za týmto nástrojom, je na trhu od roku 2009. Už od samého začiatku B2B firmám pomáha efektívne nachádzať nových klientov a udržať si tých existujúcich. Slovo efektívne je tu kľúčové, pretože všetko je založené na práci s dátami, ktoré podporujú a optimalizujú obchodno-marketingové procesy.
Nástroj Leady je na trhu už viac ako desať rokov a jeho použitie je veľmi široké. Na začiatku to bol takmer výlučne obchodný asistent, ktorý firmám zaručoval neustály prísun nových potenciálnych klientov. Postupne sa však nástroj vyvíjal a jeho kúzlo objavili aj iné oddelenia.
B2B marketing pomocou Leady získal cen...
Zostáva vám 85% na dočítanie.