Ako sa zrodila myšlienka slovensko-slovinskej „Adriatic“ spolupráce?
Štefan: Koncepcia CREATIVE GROUP bola vždy postavená na stratégii dvoch krídel. Jedno sme vybudovali v regióne V4, pokrývajúc trhy Slovenska, Česka, Poľska a Maďarska. Aby sme však mohli lietať, potrebujeme krídla dve. Už od začiatku sme vnímali potenciál v balkánskom regióne a premýšľali sme, ako sa tam etablovať. Otvorili sme rokovania s lokálnymi partnermi aj zo skupiny 27Names (poznámka – sieť nezávislých eventových agentúr v Európe) o tom, ako pokryť tento región, no nakoniec sme hľadali mimo tejto siete. Gorazd Čad je v event a live marketingu známa a vážená osobnosť.
Z brandže sa poznáme už dlhšie, takže bolo prirodzené, že som svoju prvotnú víziu predstavil aj jemu. Keď sme začali diskutovať o príležitostiach, pripomínalo to prvé rande (smiech).
Zostáva vám 90% na dočítanie.