Primark, medzinárodný módny reťazec, si pri príležitosti otvorenia svojej prvej prevádzky na slovenskom trhu zvolil za komunikačného partnera agentúru Grayling.
Tá bude zodpovedná za korporátnu aj módnu komunikačnú stratégiu pri otvorení novej predajne v Eurovea v Bratislave. Otvorenie predstavuje významný míľnik v plánoch globálnej expanzie Primarku, keďže Slovensko sa stáva 16. trhom spoločnosti na svete a 5. trhom v strednej a východnej Európe, teda v regióne, ktorý je pre rozvoj siete predajní Primark naďalej kľúčový.
„Pre značku Primark zabezpečujeme komunikačné aktivity už na štyroch trhoch CEE, vrátane Poľska, Českej republiky, Rumunska a Slovenska. Sme radi, že vieme využiť skúsenosti z iných trhov, no zároveň sme si vedomí slovenských špecifík. Slovenský tím bol zodpovedný za prípravu kreatívneho konceptu pre otvorenie prvej predajne značky v nákupnom centre Nová Eurovea v Bratislave, a momentálne pracuje na jeho realizácii,“ hovorí Anna Balíčková, managing director pre Českú republiku a Slovensko.