Slovak Telekom prichádza s adaptáciou globálneho konceptu „Question today, create tomorrow“, ktorého hlavnou ideou je búrať stereotypy, ktoré sú v oblastiach IT a ICT početné, často aj nelichotivé.
Ústredným motívom konceptu je otázka „Kto povedal, že…?“ Tú recipientom kladú zamestnanci Telekomu, ktorí zároveň vyvracajú stereotypné názory vlastnými kariérnymi úspechmi. Je to moment, ktorý robí kampaň odvážnou a stavia výzvu nielen pracovnému trhu, ale aj samotnej firme.
"Práve vďaka skvelej firemnej kultúre a početným technologickým projektom, ktoré dokazujú pravý opak, sme sa rozhodli ukázať, ako je to v skutočnosti na autentických príbehoch zamestnancov. Telekom už dávno nie je operátor pre pamätníkov, ale firma, ktorá chce v modernej spoločnosti budovať vzájomný rešpekt, a jej produkty, procesy a firemná kultúra jej na toto tvrdenie dávajú dostatočne silný mandát,“ dodáva kreatívny riaditeľ z MUW, Pavol Paulenda.
Kampaň bude prebiehať na slovenskom a českom trhu. Na sociálnych platformách LinkedIn, Facebook a Instagram sa používatelia stretnú s odbornými témami ako kybernetická bezpečnosť, Internet of Things alebo s prepojením IT a biznisu, ktoré potvrdzujú kompetenciu Telekomu ako špičkového IT zamestnávateľa.
Kreatívne koncept podchytil aj emočné témy: stereotypizáciu žien či seniorov v IT a tému príležitostí a globálneho dosahu projektov, na ktorých sa pracuje. Ústredným nosičom kampane je online video, ktoré posolstvo kampane rozpráva cez autentické príbehy zamestnancov Telekomu a T-Mobile CZ.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Pavol Paulenda
Art Director: Adrián Juriga, Daniel Markovič
Copywriter: Pavol Paulenda, Barbora Melišková
Strategy Director: Kamil Charvát
Account Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Kristína Sýkorová
Režisér: Lukáš Krist
Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi production
Fotografia: Martin Sirotný