StoryEditor

Telekom v novej kampani búra mýty o práci v IT a ICT oblasti

10.05.2023, 10:59
Autor:
redred

 

Hlavnými tvárami novej employer branding kampane sú samotní zamestnanci Telekomu.

Slovak Telekom prichádza s adaptáciou globálneho konceptu „Question today, create tomorrow“, ktorého hlavnou ideou je búrať stereotypy, ktoré sú v oblastiach IT a ICT početné, často aj nelichotivé.

V českej a slovenskej online kampani chce firma bojovať proti pracovným a osobnostným predsudkom, na ktoré sme si v spoločnosti zvykli tak veľmi, že ich často berieme ako fakty. Kampaň sa tak ideovo napája na dlhodobý komunikačný koncept #rešpekt.

image

Hlavnou ideou kampane je búrať stereotypy, ktoré sú v oblastiach IT a ICT.

Ústredným motívom konceptu je otázka „Kto povedal, že…?“ Tú recipientom kladú zamestnanci Telekomu, ktorí zároveň vyvracajú stereotypné názory vlastnými kariérnymi úspechmi. Je to moment, ktorý robí kampaň odvážnou a stavia výzvu nielen pracovnému trhu, ale aj samotnej firme.

Každý z nás sa určite stretol s názormi typu nechaj to radšej na chlapa, ženy sa IT nerozumejú alebo že starší profesionáli modernej dobe už nemajú čo ponúknuť. 

image

Nová kampaň Slovak Telekomu naráža na pracovné a osobnostné predsudky v IT a ICT oblasti.

"Práve vďaka skvelej firemnej kultúre a početným technologickým projektom, ktoré dokazujú pravý opak, sme sa rozhodli ukázať, ako je to v skutočnosti na autentických príbehoch zamestnancov. Telekom už dávno nie je operátor pre pamätníkov, ale firma, ktorá chce v modernej spoločnosti budovať vzájomný rešpekt, a jej produkty, procesy a firemná kultúra jej na toto tvrdenie dávajú dostatočne silný mandát,“ dodáva kreatívny riaditeľ z MUW, Pavol Paulenda.

Kampaň bude prebiehať na slovenskom a českom trhu. Na sociálnych platformách LinkedIn, Facebook a Instagram sa používatelia stretnú s odbornými témami ako kybernetická bezpečnosť, Internet of Things alebo s prepojením IT a biznisu, ktoré potvrdzujú kompetenciu Telekomu ako špičkového IT zamestnávateľa.

image

Hlavným motívom kampane je otázka „Kto povedal, že…?“

Kreatívne koncept podchytil aj emočné témy: stereotypizáciu žien či seniorov v IT a tému príležitostí a globálneho dosahu projektov, na ktorých sa pracuje. Ústredným nosičom kampane je online video, ktoré posolstvo kampane rozpráva cez autentické príbehy zamestnancov Telekomu a T-Mobile CZ.

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Pavol Paulenda

Art Director: Adrián Juriga, Daniel Markovič

Copywriter: Pavol Paulenda, Barbora Melišková

Strategy Director: Kamil Charvát

Account Director: Zuzana Záziková

Account Manager: Kristína Sýkorová

Režisér: Lukáš Krist

Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi production

Fotografia: Martin Sirotný

01 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 02 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 03 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 04 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu 05 - Modified: 2023-11-03 15:51:49 - Feat.: - Title: Telekom rieši nepríjemné otázky za vianočným stolom. Ukazuje, že rešpekt je ten najkrajší darček
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. apríl 2024 14:51