Slovak Telekom prichádza s adaptáciou globálneho konceptu „Question today, create tomorrow“, ktorého hlavnou ideou je búrať stereotypy, ktoré sú v oblastiach IT a ICT početné, často aj nelichotivé.
V českej a slovenskej online kampani chce firma bojovať proti pracovným a osobnostným predsudkom, na ktoré sme si v spoločnosti zvykli tak veľmi, že ich často berieme ako fakty. Kampaň sa tak ideovo napája na dlhodobý komunikačný koncept #rešpekt.
Ústredným motívom konceptu je otázka „Kto povedal, že…?“ Tú recipientom kladú zamestnanci Telekomu, ktorí zároveň vyvracajú stereotypné názory vlastnými kariérnymi úspechmi. Je to moment, ktorý robí kampaň odvážnou a stavia výzvu nielen pracovnému trhu, ale aj samotnej firme.
Každý z nás sa určite stretol s názormi typu nechaj to radšej na chlapa, ženy sa IT nerozumejú alebo že starší profesionáli modernej dobe už nemajú čo ponúknuť.
"Práve vďaka skvelej firemnej kultúre a početným technologickým projektom, ktoré dokazujú pravý opak, sme sa rozhodli ukázať, ako je to v skutočnosti na autentických príbehoch zamestnancov. Telekom už dávno nie je operátor pre pamätníkov, ale firma, ktorá chce v modernej spoločnosti budovať vzájomný rešpekt, a jej produkty, procesy a firemná kultúra jej na toto tvrdenie dávajú dostatočne silný mandát,“ dodáva kreatívny riaditeľ z MUW, Pavol Paulenda.
Kampaň bude prebiehať na slovenskom a českom trhu. Na sociálnych platformách LinkedIn, Facebook a Instagram sa používatelia stretnú s odbornými témami ako kybernetická bezpečnosť, Internet of Things alebo s prepojením IT a biznisu, ktoré potvrdzujú kompetenciu Telekomu ako špičkového IT zamestnávateľa.
Kreatívne koncept podchytil aj emočné témy: stereotypizáciu žien či seniorov v IT a tému príležitostí a globálneho dosahu projektov, na ktorých sa pracuje. Ústredným nosičom kampane je online video, ktoré posolstvo kampane rozpráva cez autentické príbehy zamestnancov Telekomu a T-Mobile CZ.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Pavol Paulenda
Art Director: Adrián Juriga, Daniel Markovič
Copywriter: Pavol Paulenda, Barbora Melišková
Strategy Director: Kamil Charvát
Account Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Kristína Sýkorová
Režisér: Lukáš Krist
Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi production
Fotografia: Martin Sirotný