Koncept vychádza zo základného insightu, ktorý je rovnako všedný, ako aj univerzálny.
“Nech sa stane čokoľvek, vždy platí, že sa nájde niekto, kto vám rád vysvetlí, čo ste mali urobiť inak, skrátka po vojne je každý generálom. Táto zbytočná potreba radenia druhým je taká naša slovenská superschopnosť. No a slovenská superschopnosť potrebuje slovenského superhrdinu - Rozumbradu.” hovorí Pavol Paulenda kreatívny riaditeľ agentúry MUW Saatchi&Saatchi.
Prvou kampaňou, v ktorej sa tento hrdina predstaví, je kampaň na poistenie domácnosti Bezstarostný domov. V 30 sekundovom reklamnom spote sa stávame svedkami lúpeže, pri ktorej manželom superhrdina absurdne a vtipne "pomáha" zbytočnými radami a svojími superschopnosťami doslova a fyzicky celú situáciu len zhoršuje.
"Naším cieľom bolo priniesť modernú a sviežu komunikáciu, ktorá by dokázala vtipne reagovať na dlhodobý trend superhrdinskych klišé, ktorých sú už roky plné kiná. Zároveň tak máme zapamätateľný a odlíšiteľný spôsob ako ukázať, že najlepšie riešenie je často najjednoduchšie - dobré poistenie," hovorí Juraj Mičko marketingový riaditeľ spoločnosti Kooperativa.
O produkciu spotu sa postarala spoločnosť Revers pod taktovkou režisérskeho dua Wolfberg. Kampaň odštartovala 15. mája a na televíznych obrazovkách,v tlači,v outdoore a online ju bude možné vidieť až do konca júna.
"Zbytočné rady vám v živote nepomôžu, dobré poistenie áno." To je posolstvo, ktoré chce Kooperativa Poisťovňa vďaka Rozumbradovi poslať svojim klientom.
Vizitka kampane:
Creative Director: Pavol Paulenda
Art Director: Alexander Shuvalov, Adrián Juriga
Copywriter: Radimir Mihaylov
Strategy Director: Kamil Charvát
Account Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Kristína Sýkorová
Režisér: Wolfberg
Produkcia: Revers