Na otázky odpovedá Peter Danada, Art Director z agentúry MUW Saatchi & Saatchi.
Čo máte teraz nové, na čom aktuálne pracujete?
Už dlhšie rozmýšľam nad bicyklom. Dúfam teda, že nový budem mať čoskoro bajk, na ktorom sa trošku viac rozhýbem. Momentálne v práci finišujeme študentskú kampaň pre ČSOB. Kampane pre mladých sú vždy príležitosťou o niečo viac sa odviazať. Zároveň teraz pracujem na refreshnutí vizuality ČSOB banky. Je to pre mňa veľká výzva, keďže som zatiaľ na takom rozsiahlom projekte nerobil.
Ako ste sa dostali k súčasnej práci?
Moja cesta k súčasnej práci ako art directora sa vyvinula podľa mňa celkom prirodzene. Od mala som si rád kreslil, neskôr som navštevoval aj ZUŠku. Keď pred skončením základnej školy prišlo na rozhodovanie kam ďalej na strednú školu, tak ma rodičia aj naďalej podporovali v mojom umeleckom smerovaní.
Nakoniec sme spolu našli Strednú umeleckú školu v Trenčíne (teraz už ŠUPTN), kde ma oslovila charakteristika relatívne novovzniknutého odboru - Reklamná tvorba. Vo štvrtom ročníku sme boli na exkurzii v jednej z menších bratislavských reklamiek, do ktorej ma po absolvovaní školy aj prijali ako junior grafika.
Do MUW Saatchi & Saatchi som prišiel približne pred štyrmi rokmi, kedy sa mi spolu s kamarátom Jakubom Svetlíkom podarilo vyhrať národné kolo súťaže Young Lions v kategórií Dizajn. O pár mesiacov neskôr, už na medzinárodnom kole v Cannes sme boli ubytovaní spolu s ďalšou súťažnou dvojicou zo Slovenska, kde som sa vtedy spoznal aj s kreatívnym riaditeľom Saatchi Jarom Víghom.
Myslím, že sme si hneď ľudsky sadli, a keď som zistil, že aj humorom sme približne na rovnakej vlne, tak to už potom išlo nejako samo. Pár mesiacov po príchode z Cannes som nastúpil ako nová posila do tímu ČSOB, v ktorom som dodnes.
Čo by ste odkázali svojmu mladši...
Zostáva vám 85% na dočítanie.