Soňa Lexmanová je staronovou prezidentkou APRSR. V prezídiu pribudli Adam Bačkor a Kateryna Kovaľová. Novým členom asociácie sa stala agentúra Lemur pod vedením Jany Beerovej. 
StoryEditor

Asociácia public relations si zvolila nové vedenie a za nového člena prijala agentúru LEMUR

30.06.2023, 12:50
Autor:
redred

Prezidentkou sa stala Soňa Lexmanová, riaditeľka agentúry SKPR STRATEGIES, pre ktorú to bude už tretie volebné obdobie v rade.

„Kontinuita na čele APRSR predstavuje príležitosť pokračovať v realizácii našich kľúčových priorít, vrátane posilňovania povedomia o dôležitosti komunikácie ako základného nástroja na budovanie dôvery a spájanie v rámci spoločnosti (namiesto rozdeľovania), čo vnímam ako obzvlášť dôležité v súčasnej spoločenskej situácii. V asociácii chceme pokračovať aj v prepájaní medzi rôznymi časťami kreatívneho ekosystému, vrátane spolupráce s reklamnými, digitálnymi, či ďalšími agentúrami tak, aby sme dokázali využiť synergie v prospech našich klientov, ako aj celého odvetvia. A v neposlednom rade budeme pokračovať vo vytváraní a nastavovaní štandardov pre PR. Takých, ktoré budú reflektovať a zároveň schopné ponúknuť riešenia na aktuálne a budúce výzvy branže, vrátane vysokých nárokov na transparentnosť a etiku, budovania dôvery, komunikácie založenej na faktoch a dátach, či boja proti dezinformáciám,“  hovorí Soňa Lexmanová.  

Po uplynutí funkčného obdobia si členovia na Valnom zhromaždení zvolili aj nové prezídium APRSR. Novými členmi prezídia sa stali Kateryna Kovaľová z agentúry MEDIA CENTRAL a Adam Bačkor z GETLIKE. V prezídiu ďalej pokračujú Katarína Remiaš (1st CLASS AGENCY), Juraj Caránek (Seesame) a Soňa Lexmanová (SKPR STRATEGIES).

„Dôveru, ktorú do mojej práce vložila APRSR, sa budem snažiť zužitkovať na poli edukácie, zdieľania skúsenosti a v neposlednom rade rozvoja talentov pracujúcich v branži. Som presvedčená o tom, že si navzájom dokážeme byť veľkou inšpiráciou,“ uviedla Kateryna Kovaľová, PR Strategist a Client Service Director agentúry MEDIA CENTRAL. 

„Ostatné roky nám ukázali naše slabé miesta, no zároveň aj silné stránky odvetvia. Čakajú nás ďalšie výzvy a ja s pokorou, no zároveň s odhodlaním, prijímam post v Prezídiu. Nové tváre vo vedení APRSR zároveň považujem za pozitívny signál smerom k malým a stredným agentúram. Tie totiž majú medzi nami svoje miesto a aj ony môžu ovplyvniť smerovanie Asociácie a PR na Slovensku,“ dodal Adam Bačkor, Head of Public Relations agentúry GETLIKE.

Valné zhromaždenie zároveň prijalo za riadneho člena APRSR agentúru LEMUR, zastúpenú jej riaditeľkou, Janou Beerovou:

„Do všetkých našich projektov a aktivít vkladáme nadšenie, odbornosť a srdce a vážime si dôveru našich klientov, vďaka ktorým môžeme robiť prácu, ktorá nás napĺňa. Chceme byť aktívnou súčasťou nášho odvetvia, v ktorom pôsobíme už viac ako dekádu, rásť, rozvíjať sa a učiť sa od najlepších. Tešíme sa na spoluprácu, výmenu skúseností a vzájomnú inšpiráciu. Zároveň verím, že ako prvá mimobratislavská členská agentúra budeme prínosom pre rozvoj public relations na Slovensku.“ 

 

O APRSR 

Asociácia public relations Slovenskej republiky (APRSR) spája najväčšie a najrešpektovanejšie PR agentúry na Slovensku. Cieľom APRSR je prispievať k rozvoju public relations na Slovensku prostredníctvom etickej komisie, mapovania trhu, spolupráce s univerzita aj médiami. Asociácia sa tiež angažuje v odbornej diskusii v oblasti komunikácie a kultivovaní služieb, ktoré poskytujú špecialisti a agentúry. APRSR je členom medzinárodnej organizácie ICCO a aktívne spolupracuje s ostatnými slovenskými asociáciami z kreatívneho priemyslu.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. máj 2024 10:53