StoryEditor

Eurovea je populárny meeting point Bratislavčanov, tomu zodpovedá aj nové logo a komunikačný koncept

05.07.2023, 10:00

Aké je nové logo Eurovey 2 po vizuálnej stránke a čo ním chce povedať smerom k zákazníkom? Ako to vidia samotné agentúry, ktoré tvorili pre nákupné centrum logo aj nový komunikačný koncept?

Na otázky v rozhovore pre Stratégie odpovedajú Rasťo Uličný z MUW Saatchi & Saatchi a Vlado Slivka z MullenLowe GGK. 

Rastislav Uličný

Chief Executive Officer

MUW Saatchi & Saatchi

image

Rasťo Uličný, MUW Saatchi & Saatchi

Aké je nové logo Eurovey 2?

V prvom rade musím povedať, že pôvodné logo Eurovey bolo vymyslené veľmi dobre. Na svoju dobu bolo vizuálne revolučné a veľmi nadčasové. Potvrdil to čas jeho používania, vnímania a zapamätateľnosti. Vzhľadom na túto jeho históriu bolo našou úlohou pracovať tak, aby sme neurobili hrubú čiaru za minulosťou. Naopak, naším cieľom bolo zvoliť skôr evolučný ako revolučný prístup k redizajnu. To znamená čo najviac zachovať pôvodný vzhľad loga aj jeho podvedomé vnímanie.

Čo mu oproti pôvodnej verzii dodáva modernejší vzhľad?

Hlavný zámer bolo urobiť logo jednoduchšie, menej komplikované pre rôzne aplikácie. Dať mu kompaktnejšiu formu, tak aby jeho používanie nebolo závislé od pozadia a formy, na ktoré sa aplikuje. To sa týkalo hlavne zmeny typografie.

Z pätkového písma na bezpätkové, ktoré pôsobí ľahšie, a následne jej prepojenia na vertikálne farebné línie pozadia, ktoré sú charakteristické pre pôvodné logo. Výsledok je ucelený objekt, logo, ktoré je odkazom na minulosť, ale v novej sviežej forme s jednoduchou aplikáciou pre všetky formy komunikácie.

Akú úlohu zohráva farebnosť?

Farebnosť loga vždy zohráva dôležitú úlohu pri vnímaní značky alebo loga. Napomáha mu k vizuálne rýchlejše...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-04 12:46:46 - Feat.: - Title: ZSSK spúšťa novú náborovú kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“ 02 - Modified: 2024-08-16 08:17:01 - Feat.: - Title: „Zvaľte to na nás,“ odkazuje Telekom v novej kampani 03 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element 04 - Modified: 2024-06-26 13:47:50 - Feat.: - Title: Anna Dzurjaníková novou posilou MullenLowe GGK 05 - Modified: 2024-06-03 14:33:52 - Feat.: - Title: Slováci jedia málo ovocia a zeleniny. BILLA na to reaguje novou kampaňou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. november 2024 10:44