StoryEditor

Značka vs. fake: Ako sú na tom Slováci s nakupovaním značkových výrobkov a ich napodobenín?

10.07.2023, 11:24

Slovákom chýba povedomie o duševnom vlastníctve, polovici neprekáža, keď v obchode vidia produkty používajúce vizuálne prvky známych značiek.

Aktuálna situácia v súvislosti s rastom výdavkov ovplyvňuje každého. Podľa prieskumu, ktorý pre Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) a Spoločnosť ochrany spotrebiteľov (SOS) realizovala agentúra Focus v marci 2023, pre rastúce ceny v obchodoch v minulom roku zmenilo svoje nákupné správanie pri potravinách deväť z desiatich opýtaných a tieto zmeny majú rôzne podoby.

Viac ako tri štvrtiny opýtaných kupujú viac akciového tovaru (78 percent). Dve tretiny opýtaných kupujú lacnejšie značky výrobkov (63 percent). Takmer polovica opýtaných kupuje menej rýb (46 percent). Nákup menšieho množstva jedla deklaruje 45 percent opýtaných. Menej mäsa nakupujú štyria z desiatich opýtaných (41 percent). Viac ako tretina opýtaných kupuje menej ovocia a zeleniny (35 percent). Pre rastúce ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-02 09:35:08 - Feat.: - Title: Sociálne siete ovplyvňujú všetky generácie. Sú už aj ziskovým nástrojom?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:22