StoryEditor

Hviezdy COOP Jednota Bača a honelník udávajú tempo aj pre kampaň Tempo Supermarket

27.07.2023, 11:30
Autor:
redred

360-stupňovú kampaň s prekvapivým cross-overom konceptov, takmer ako zo superhrdinských filmov, pripravila reklamná agentúra JANDL.

Domáca maloobchodná sieť COOP Jednota rozširuje počet svojich predajní formátu Tempo SUPERMARKET a obohacuje sortiment predajní.

Prémiový koncept predajní COOP Jednota Tempo SUPERMARKET posilňuje svoju pozíciu. Zákazníci môžu od začiatku júla nakupovať už vo viac ako 80-tich predajniach Tempo SUPERMARKET po celom Slovensku. Zámerom formátu Tempo SUPERMARKET je prinášať zákazníkom v rámci každodennej ponuky kvalitného tovaru a služieb niečo naviac, reagovať na ich špecifické preferencie a dopyt, ponúkať široký sortiment čerstvých tovarov, výrobkov vlastných značiek COOP Jednota, vrátane prémiových produktov, bioproduktov či vytvárať špeciálne oddelenia s produktami so zdravotnými benefitmi.

image

Kampaň pre Tempo Supermarket.

Tradičnú, až folklórnu dvojicu hlavných postáv baču a honelníka tentokrát herecky dopĺňa známy šéfkuchár Dušan z paralelnej kuchárskej šou COOP Jednota (Ne)tradičné recepty, v ktorej so svojou vegetariánskou kolegyňou predstavujú svieže prístupy k známym pokrmom. Ingrediencie k týmto a podobným receptom by mali zákazníci objaviť aj v rozšírenej ponuke predajní Tempo SUPERMARKET.

Hlavný televízny spot podporili aj digitálne kanály s kratšími video formátmi a ďalším originálnym obsahom na sociálnych sieťach, e-mail marketing, OOH plochy a rádio spoty. Rovnako ako všetky doterajšie kampane COOP Jednota v koncepte „Bača a honelník“, aj táto vznikla v reklamnej agentúre JANDL. Výrobu televíznych spotov zabezpečila agentúra prostredníctvom svojej internej produkčnej spoločnosti KIMONO Production.

Vizitka kampane:

Klient: COOP Jednota

Agentúra: JANDL

Producent: Kimono Production

Marketing Strategist: Jakub Kováč

Marketing Strategist Junior: Janka Kseničová

Client Service Director: Rastislav Kuttner

Creative Teamleader: Karol Thiry

Head of Art: Pavel Gajdoš

Senior Copywriter: Ján Fajnor

Graphic Designer: Peter Bučan

Media Strategist: David Štefečka

Media Planner: Matej Macho

Media Planner: Simona Tremková

Account Manager: Ladislav Fazekaš

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. november 2024 00:47