Domáca maloobchodná sieť COOP Jednota rozširuje počet svojich predajní formátu Tempo SUPERMARKET a obohacuje sortiment predajní.
Prémiový koncept predajní COOP Jednota Tempo SUPERMARKET posilňuje svoju pozíciu. Zákazníci môžu od začiatku júla nakupovať už vo viac ako 80-tich predajniach Tempo SUPERMARKET po celom Slovensku. Zámerom formátu Tempo SUPERMARKET je prinášať zákazníkom v rámci každodennej ponuky kvalitného tovaru a služieb niečo naviac, reagovať na ich špecifické preferencie a dopyt, ponúkať široký sortiment čerstvých tovarov, výrobkov vlastných značiek COOP Jednota, vrátane prémiových produktov, bioproduktov či vytvárať špeciálne oddelenia s produktami so zdravotnými benefitmi.
Tradičnú, až folklórnu dvojicu hlavných postáv baču a honelníka tentokrát herecky dopĺňa známy šéfkuchár Dušan z paralelnej kuchárskej šou COOP Jednota (Ne)tradičné recepty, v ktorej so svojou vegetariánskou kolegyňou predstavujú svieže prístupy k známym pokrmom. Ingrediencie k týmto a podobným receptom by mali zákazníci objaviť aj v rozšírenej ponuke predajní Tempo SUPERMARKET.
Hlavný televízny spot podporili aj digitálne kanály s kratšími video formátmi a ďalším originálnym obsahom na sociálnych sieťach, e-mail marketing, OOH plochy a rádio spoty. Rovnako ako všetky doterajšie kampane COOP Jednota v koncepte „Bača a honelník“, aj táto vznikla v reklamnej agentúre JANDL. Výrobu televíznych spotov zabezpečila agentúra prostredníctvom svojej internej produkčnej spoločnosti KIMONO Production.
Vizitka kampane:
Klient: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Producent: Kimono Production
Marketing Strategist: Jakub Kováč
Marketing Strategist Junior: Janka Kseničová
Client Service Director: Rastislav Kuttner
Creative Teamleader: Karol Thiry
Head of Art: Pavel Gajdoš
Senior Copywriter: Ján Fajnor
Graphic Designer: Peter Bučan
Media Strategist: David Štefečka
Media Planner: Matej Macho
Media Planner: Simona Tremková
Account Manager: Ladislav Fazekaš