ČSOB v rámci svojho portfólia produktov nezabudla ani na subjekty z tretieho sektora. V letnej kampani im prináša balík výhod s účtom na pol roka bez poplatku a ďalšími riešeniami, ktoré im umožnia pomáhať.
Leto je obdobím, keď množstvo z nás využíva čas na oddych a dovolenky. Výnimkou však bývajú pracovníci neziskových organizácií, ktorí sa nezastavia ani počas letných mesiacov. Problémy, ktorým sa venujú, totiž dovolenku nemajú.
Práve tento fakt sa stal hlavným motívom kampane a krátkych online spotov, v ktorých sa diváci môžu presvedčiť, že niekto môže o prázdninách či dovolenke skutočne iba snívať. ČSOB tak subjektom pôsobiacim v treťom sektore dopraje svojím balíkom výhod voľno od platenia za účet.
Kampaň vznikla v agentúre MUW Saatchi & Saatchi, ktorá na vytvorenie vizuality v online videách využila súčasný trend umelej inteligencie.
Okrem online video formátov je počas trvania kampane nasadený aj produktový vizuál na tému prispievania organizáciám balíkom riešení na ľahšie prijímanie platieb.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB Poisťovňa (Mirka Juráčiková)
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka, Peter Danada
Copywriter: Juraj Chmel, Adriana Krutá
Strategy Planner: Kamil Charvát
Account Director: Hanka Krupová
Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi, All u can see