StoryEditor

Nová kampaň Bielej perly podporí výstavbu zelenej triedy

13.11.2023, 09:37
Autor:
redred

Rodinná firma Dimenzia, do ktorej portfólia patrí aj úspešná značka biela perla® vyrábajúca prémiové produkty dentálnej hygieny, využila akciu Svetový deň úsmevu a pri príležitosti 25. narodenín odmenila svojich verných zákazníkov.

Po prvýkrát realizovanou CSR aktivitou im zároveň na tvárach vyčarila žiarivý úsmev. Tento rok sa tak môže pochváliť nielen najúspešnejším ročníkom kampane, ale aj pomocou pri výstavbe zelenej triedy.

Odmena verných zákazníkov zvýhodnenými ponukami a zľavami sa už stala tradíciou. „Ako značka sa snažíme o to, aby naši klienti mali perlovo biely a zdravý úsmev. Počiatočná myšlienka bola osloviť našich zákazníkov v období covidu, kedy ľudia preferovali nakupovanie cez e-shopy. Boli sme prekvapení, koľkých ľudí akcia zaujala. Preto sme sa ju rozhodli opakovať každoročne. Tento rok išlo už o náš štvrtý ročník akcie s prepojením na Svetový deň úsmevu,“ vysvetľuje prvotnú myšlienku kampane Inés Peško, marketingová manažérka značky biela perla®.

image

Biela perla.

Kampaň s hlbším zmyslom

Každoročným cieľom značky je e-shopovou akciou odmeniť zľavami verných zákazníkov, ktorí na ňu netrpezlivo čakajú a pravidelne si tak dopĺňajú zásoby svojich obľúbených produktov, ale aj osloviť nových spotrebiteľov.

Tento ročník so sebou však okrem veľkých zliav priniesol aj iný rozmer. Svetový deň úsmevu využili v spoločnosti na to, aby CSR podporou vyčarili úsmev aj niekomu inému. Keďže je spoločnosť biela perla® environmentálne založená a sami vo svojej výrobe využívajú mnoho ekologických princípov ako napríklad solárnu energiu, recyklovateľné obaly, možnosť dodania produktov bez obalu, využívanie lokálnych materiálov a podobne, spolupráca s environmentálne založenou základnou školou v Dolnom Smokovci bola pre nich prirodzeným krokom.

image

Biela perla.

biela perla® tento rok oslavuje 25. narodeniny. Preto sme sa rozhodli využiť akciu Svetový deň úsmevu a vyčariť úsmev aj niekomu, kto to naozaj potrebuje. Nakoľko sme chceli podporiť environmentálny projekt, spolupráca so základnou školou v Dolnom Smokovci sa vyvinula prirodzene. Keďže naša spoločnosť̌ sídli v blízkosti Vysokých Tatier, k prírode máme veľmi blízky vzťah. Škola v Dolnom Smokovci už dlhodobo vzdeláva deti v environmentálnych predmetoch, spolupracujú so zamestnancami TANAP-u, deti sa každoročne zúčastňujú projektu Čisté hory a pod. Sami sa snažíme o neustále rozvíjanie ekologických princípov vo výrobe, preto sme chceli podporiť deti vo vytvorení si prirodzeného, pozitívneho vzťahu s prírodou,“ konštatuje Inés Peško.

Úspešná kampaň a podpora projektu „Zelená trieda“

biela perla® počas e-shopovej akcie vybavila celkovo 5574 objednávok. „Úspešnosť kampane pripisujeme väčšiemu výberu zľavnených produktov, pridaním jedného dňa, možnosti zapojiť sa do súťaže o víkendový pobyt v Tatrách a samozrejme CSR presahu,“ vyhodnocuje marketingová manažérka značky.

Na komunikáciu akcie využili platenú reklamu na Facebook-u a Google, newsletter, e-shop aj influencer marketing. Do kampane sa tak zapojili mená ako Milan bez mapy, Becca to je ona, Barbora Bakoš, Ivana Gáborík, Katka Jakeš či Adriana Ryzeková. Tí odkomunikovali samotnú akciu a zároveň sa v rámci jednodňovej kampane podelili o okamih, ktorý im vyčaril úsmev na tvári.

image

Biela perla.

„Cieľom influencerskej kampane bolo poukázať na fakt, že aj v ťažkej a uponáhľanej dobe ako je tá dnešná, je dôležité nájsť a oceniť aj maličkosti, ktoré nám robia radosť,“ upresňuje Martina Kosturková z komunikačnej agentúry DIVINO. Vo výsledku tak využitie platenej reklamy na Facebook-u prispelo k 75 percentám, Google Ads k 14 percentám a influencer marketing k 9 percentám celkových tržieb.

Z celkového obratu putovalo 5 percent vybranej škole v Dolnom Smokovci. Sumu investovali do výstavby zelenej triedy v podobe altánku so záhradou. „Školská záhrada bude poskytovať prepojenie medzi učebnou látkou a praktickými činnosťami. Bude rozvíjať medzipredmetové vzťahy, starostlivosťou o záhradu posilňovať zodpovednosť, tímovú spoluprácu a aktivitu žiakov,“ teší sa riaditeľ základnej školy Ondrej Balogh.

biela perla® chce aj naďalej pomáhať tým, ktorí to najviac potrebujú. „Pozitívna spätná väzba od našich zákazníkov, ktorým sa myšlienka s presahom a podporou charitatívneho projektu páčila, je pre nás hnacím motorom. Radi by sme v budúcnosti pomohli viacerým školám, nielen tým lokálnym,“ uzatvára Peško.

image

Biela perla.

Značka biela perla® sa už od svojich začiatkov zameriava predovšetkým na kvalitu svojich produktov, ktoré sú vyvíjané v malebnom podtatranskom meste Kežmarok. Zastrešuje nielen slovenský, ale aj poľský trh, na ktorom má už dlhodobo vybudovanú pozíciu špecialistu na bieliace zubné pasty a na systémy domáceho bielenia zubov.

Aj vďaka pozitívnym reakciám zákazníkov sa portfólio značky neustále rozširuje a prispôsobuje ich komplexným potrebám. Zubné pasty biela perla® sú výnimočné prírodnou receptúrou, využitím lokálnych surovín, ale i nízkym a tým pádom šetrným RDA. Podobnými aktivitami sa snažia poukázať na prepojenie prírody a starostlivosti o naše zdravie.

01 - Modified: 2021-05-12 07:25:25 - Feat.: - Title: Značka biela perla je po novom dostupná aj v reťazcoch YEME a Coop Jednota
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 01:13