StoryEditor

Outdoorová reklama zanecháva v pamäti výraznú stopu, zhodujú sa experti mediálnych agentúr

15.11.2023, 13:00
  • Je OOH na odpis alebo ho najlepšie časy ešte len čakajú?
  • Trh ovplyvňuje viacero faktorov – optimalizácie marketingových budgetov, nároky na kreatívu, ale aj záujem samospráv očisťovať verejný priestor od vizuálneho smogu.
  • Zatiaľ to podľa vyjadrení expertov mediálnych agentúr vyzerá tak, že väčšina kampaní sa bez vonkajších nosičov stále nezaobíde.
  • Anketa je súčasťou špecializovanej ročenky Out & Indoor 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

1. Ako sa z hľadiska mediálneho plánovania mení dôležitosť OOH reklamy?

2. Dokáže tento mediatyp pritiahnuť pozornosť publika?

3. Akú silu má podľa vašich skúseností unikátna kreativita na OOH nosičoch?

4. Akú budúcnosť predikujete pre OOH – krátkodobo aj dlhodobo? Čo sa podľa vás zásadne zmení? Čaká nás digitálna éra outdooru?

image

Natália Vlk, Zenith

Natália Vlk

Sales Director

Zenith Slovakia

1. V posledných rokoch prechádza OOH reklama výraznou transformáciou vďaka technologickému pokroku a prirodzene na tieto zmeny reaguje aj trh. Dovolím si tvrdiť, že postavenie OOH reklamy v mediamixe určite citeľne posilnilo a vie si obhájiť svoje postavenie v cross mediálnych kampaniach práve vďaka očisteniu trhu od nelegálnych plôch, pribúdajúcim možnostiam inzercie, zvyšujúcej sa kvalite plôch, spôsobu nákupu, napredujúcej merateľnosti, čo potvrdzuje aj predikovaný rast tohto mediatypu.

2. Určite áno, pri správnom výbere formátu, umiestnenia, saturácie kampane a v neposlednom rade vhodne zvolenej kreatíve, ktorá zanechá stopu v pamäti, môže OOH reklama byť veľmi efektívna a krásne podporiť aj komunikáciu v iných mediatypoch v mediamixe. Možno by stálo za zmienku spomenúť LED plochu na Landererovej ulici, ktorú sme ako prví využili pre nášho klienta a mala výborné ohlasy nielen u klienta, ale aj pritiahla pozornosť médií.

3. Kreatíva určite zohráva jednu z najdôležitejších úloh pri komunikácii na OOH nosičoch. Mala byť vizuálne zaujímavá s jasným posolstvom, dobre zapamätateľná, schopná vyvolať emočný ohlas a ak to nosič umožňuje, tak aj interaktívna. Okrem uvedeného, nosič taktiež môže byť umiestnený na netradičnom mieste spojenom s kampaňou, taktiež sa ponúkajú využiť možnosti storytellingu.

Všetky tieto premenné podporujú efektivitu kampane, zvyšujú povedomie o značke, podnecujú do...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-24 10:01:52 - Feat.: - Title: Tomáš Tiefenbach z Lurity: Budúcnosť OOH je omnichannel 02 - Modified: 2023-11-22 13:45:02 - Feat.: - Title: Na Slovensku pomaly prebieha digitálna revolúcia, čoraz viac sa využívajú netradičné 2D a 3D formy outdooru 03 - Modified: 2023-11-09 09:16:13 - Feat.: - Title: Ivan Peller z Nubium: Kvalitný outdoor prináša klientom ešte stále ekonomický rast 04 - Modified: 2023-11-03 10:24:08 - Feat.: - Title: Špecializovaná príloha Out & Indoor 2023: Moderná tvár tradičného marketingu 05 - Modified: 2022-11-09 11:59:52 - Feat.: - Title: Ľudia sú informačne unavení, potrebujú jasné posolstvá. A to je úloha outdoorovej reklamy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 01:01