1. Ako sa z hľadiska mediálneho plánovania mení dôležitosť OOH reklamy?
2. Dokáže tento mediatyp pritiahnuť pozornosť publika?
3. Akú silu má podľa vašich skúseností unikátna kreativita na OOH nosičoch?
4. Akú budúcnosť predikujete pre OOH – krátkodobo aj dlhodobo? Čo sa podľa vás zásadne zmení? Čaká nás digitálna éra outdooru?
Natália Vlk
Sales Director
Zenith Slovakia
1. V posledných rokoch prechádza OOH reklama výraznou transformáciou vďaka technologickému pokroku a prirodzene na tieto zmeny reaguje aj trh. Dovolím si tvrdiť, že postavenie OOH reklamy v mediamixe určite citeľne posilnilo a vie si obhájiť svoje postavenie v cross mediálnych kampaniach práve vďaka očisteniu trhu od nelegálnych plôch, pribúdajúcim možnostiam inzercie, zvyšujúcej sa kvalite plôch, spôsobu nákupu, napredujúcej merateľnosti, čo potvrdzuje aj predikovaný rast tohto mediatypu.
2. Určite áno, pri správnom výbere formátu, umiestnenia, saturácie kampane a v neposlednom rade vhodne zvolenej kreatíve, ktorá zanechá stopu v pamäti, môže OOH reklama byť veľmi efektívna a krásne podporiť aj komunikáciu v iných mediatypoch v mediamixe. Možno by stálo za zmienku spomenúť LED plochu na Landererovej ulici, ktorú sme ako prví využili pre nášho klienta a mala výborné ohlasy nielen u klienta, ale aj pritiahla pozornosť médií.
3. Kreatíva určite zohráva jednu z najdôležitejších úloh pri komunikácii na OOH nosičoch. Mala byť vizuálne zaujímavá s jasným posolstvom, dobre zapamätateľná, schopná vyvolať emočný ohlas a ak to nosič umožňuje, tak aj interaktívna. Okrem uvedeného, nosič taktiež môže byť umiestnený na netradičnom mieste spojenom s kampaňou, taktiež sa ponúkajú využiť možnosti storytellingu.
Všetky tieto premenné podporujú efektivitu kampane, zvyšujú povedomie o značke, podnecujú do...
Zostáva vám 85% na dočítanie.