StoryEditorŠpecializovaná príloha Out & Indoor 2023: Moderná tvár tradičného marketingu
Nemusíme si nahovárať žiadne klamstvá, žijeme éru digitálneho marketingu. Zásadná časť nášho života prebieha v online svete, a tak sa logicky natíska otázka, či má OOH reklama ešte vôbec v komunikácii svoje miesto.
Minimálne v prípade politickej reklamy nie je nad čím váhať, v posledných mesiacoch sme videli, že strany a ich kandidáti oblepili celé Slovensko a snažili sa zaujať svoje publikum, svojich voličov. V predvolebnom období nik nepochybuje o tom, že bil...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-24 10:01:52 - Feat.: - Title: Tomáš Tiefenbach z Lurity: Budúcnosť OOH je omnichannel
02 - Modified: 2023-11-22 13:45:02 - Feat.: - Title: Na Slovensku pomaly prebieha digitálna revolúcia, čoraz viac sa využívajú netradičné 2D a 3D formy outdooru
03 - Modified: 2023-11-24 12:16:09 - Feat.: - Title: Outdoorová reklama zanecháva v pamäti výraznú stopu, zhodujú sa experti mediálnych agentúr
04 - Modified: 2023-11-09 09:16:13 - Feat.: - Title: Ivan Peller z Nubium: Kvalitný outdoor prináša klientom ešte stále ekonomický rast