Druhý ročník Director of Taste skúma, ako sa opäť posunula naša spoločnosť a jednotlivci, ktorí ju tvoria. Aký máme vzťah k zdraviu, či je pre nás dôležitá kultúra a či sa cítime šťastní. Hlavným cieľom je pochopiť, čím všetkým sa líšime od ostatných krajín EÚ a sveta. A čo môže DOT priniesť vám? Pomáha s lepším pochopením cieľových skupín. Načrtáva, čo prežívajú, čo cítia a ako sa mení ich vnímanie sveta.
Ukazuje, ako sa rozdiely medzi nami a krajinami Európy dajú využiť v lokálnej komunikácii. Otvára témy, ktoré si vedia značky zobrať za svoje, a tak prispieť k blahobytu lokálneho človeka. Respondentmi kvalitatívnej štúdie boli zástupcovia troch generácií: generácia Z (16 – 26 rokov), stredná generácia (27 – 62 rokov) a seniori (63 – 75 rokov). Poďme sa teda v skrátenej verzii pozrieť na to, ako sme žili a cítili sa v roku 2023.
# Marketéri vs. starší
Slovensko sa postupne stane jednou z najstarších krajín v Európe aj na svete.
Ktorým výzvam čelíme?
1. Staroba a samota
Štúdie naznačujú, že osamelosť môže byť v skutočnosti nákazlivá. Výskum zistil, že ľudia, ktorí trá...
Zostáva vám 85% na dočítanie.