StoryEditor

Seniori sa cítia podceňovaní, mladí chcú žiť zdravšie. Vyplýva to z prieskumu oh my DOT a Ipsos

03.01.2024, 10:39
Autor:
redred

Aj tento rok reklamná agentúra oh my DOT v spolupráci s prieskumnou agentúrou Ipsos prináša prieskum reflektujúci slovenské a české postoje vo vzťahu k svetovým trendom. Táto každoročná sonda do našich životov a správania je voľne dostupná ako inšpirácia pre profesionálov, aby mohli tvoriť funkčnú komunikáciu, s ktorou sa konkrétne cieľové skupiny budú môcť ľahšie stotožniť.

Druhý ročník Director of Taste skúma, ako sa opäť posunula naša spoločnosť a jednotlivci, ktorí ju tvoria. Aký máme vzťah k zdraviu, či je pre nás dôležitá kultúra a či sa cítime šťastní. Hlavným cieľom je pochopiť, čím všetkým sa líšime od ostatných krajín EÚ a sveta. A čo môže DOT priniesť vám? Pomáha s lepším pochopením cieľových skupín. Načrtáva, čo prežívajú, čo cítia a ako sa mení ich vnímanie sveta.

image

Strom života obr. 1

Ukazuje, ako sa rozdiely medzi nami a krajinami Európy dajú využiť v lokálnej komunikácii. Otvára témy, ktoré si vedia značky zobrať za svoje, a tak prispieť k blahobytu lokálneho človeka. Respondentmi kvalitatívnej štúdie boli zástupcovia troch generácií: generácia Z (16 – 26 rokov), stredná generácia (27 – 62 rokov) a seniori (63 – 75 rokov). Poďme sa teda v skrátenej verzii pozrieť na to, ako sme žili a cítili sa v roku 2023.

image

Old tok obr. 2

# Marketéri vs. starší

Slovensko sa postupne stane jednou z najstarších krajín v Európe aj na svete.

Ktorým výzvam čelíme?

1. Staroba a samota

Štúdie naznačujú, že osamelosť môže byť v skutočnosti nákazlivá. Výskum zistil, že ľudia, ktorí trá...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-28 10:24:05 - Feat.: - Title: Karol Lovaš: Novinárčina sa stala aktivistickou a angažovanou a potrebuje sa dostať do normálu 02 - Modified: 2023-12-29 08:24:47 - Feat.: - Title: Hlavne nech ste zdraví 03 - Modified: 2023-10-05 08:13:07 - Feat.: - Title: Hlúpa komunikácia je cesta do pekla, tvrdí šéf českého PR klubu Pavel Vlček 04 - Modified: 2023-09-08 15:21:54 - Feat.: - Title: Čo znamenajú emotikony v komunikácii? Každá generácia ich vníma inak 05 - Modified: 2023-08-24 11:37:30 - Feat.: - Title: Marketing nemôžete robiť intuitívne, potom to škrípe. Firmu vie položiť aj výborná komunikácia na zlý produkt
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:53