Kampaň Ničím nerušené Vianoce pripravila pre Hyundai agentúra Respect APP.
StoryEditor

Cez sviatky znel v rádiu mobilný servis. Sviatočný pokoj na cestách hlásil Hyundai

09.02.2024, 11:47
Autor:
redred

Kampaň Ničím nerušené Vianoce pripravila pre Hyundai agentúra Respect APP.

Vianoce sú sviatkami pokoja, ale prinášajú aj veľa stresu a telefonovania na témy vianočných príprav, darčekov a rodinných návštev. Žiaľ, to sa deje aj na cestách. Pritom používanie mobilu za volantom býva najčastejšou príčinou dopravných nehôd.

image

Kampaň Ničím nerušené Vianoce pripravila pre Hyundai agentúra Respect APP.

Hyundai preto pripravil v spolupráci s agentúrou Respect APP kampaň, v ktorej želal šoférom bezpečnú jazdu bez telefonovania za volantom. Týmšoféri prispelik sviatočnému pokoju aj na cestách. Na odovzdanie tohto posolstva sa v rádio spotoch vytvoril nový formát - mobilný servis.

Podobne ako dopravný servis upozorňuje na nehody a rizikové úseky, v kampani upozorňoval mobilný servis na telefonovanie za volantom. Kreativita sa niesla v sviatočnom, odľahčenom a humornom tóne. V rádio spotoch moderátorka upozorňovala na rizikové úseky so zvýšením telefonovaním a vyzývala vodičov na týchto úsekoch k väčšej opatrnosti.

Rádio spoty

Okrem mobilného servisu bola súčasťou kampane aj špeciálna show v Rádiu Expres. Prostredníctvom vysielania ľudia posielali odkazy svojim blízkym, o ktorých vedeli, že v tom čase šoférujú. Namiesto toho, aby ich počas jazdy vyrušovali telefonátmi. Šoféri si mohli užívať ničím nerušenú jazdu bez mobilu a telefón nechať prepnutý na Vianočný režim. Do rádiaprišlo za týždeň 135 odkazov ako hlasové správy cez WhatsAPP alebo nahraté odkazy. Moderátori odkazy vyhodnocovali a v živých vstupoch najlepšie odvysielali.

Odkazy blízkym

Naše autá majú bohatú bezpečnostnú výbavu už v štandarde, ale o tom, ako to s bezpečnosťou na cestách vyzerá v bežnom živote, rozhoduje najmä vodič. Táto kampaň zábavným spôsobom spojila formu verejne hláseného dopravného oznamu v rádiách s klasickými triviálnymi predvianočnými rozhovormi. Upozornila tak, že niektoré témy počkajú a môžeme si ich pokojne nechať na doma. Počas jazdy savšak máme plne sústrediť na bezpečné a zodpovedné vedenie auta“, dodáva ku kampani Marek Kopča, marketingový riaditeľ Hyundai Slovensko.

Vizitka kampane "Ničím nerušené Vianoce"

Klient: Hyundai Slovensko

Agentúra: Respect APP

CreativeDirector: Ondrej Štefánik, Csilla Polák

Art Director: Csilla Polák, Lenka Hercegová, Michal Kvasnica

Copywriter: Ondrej Štefánik, Michael Papcun

Account Manager: Katarína Adamkovič

Výroba rádio spotov: Bajko

Mediálna agentúra:Unimedia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. júl 2024 10:06