Effie 2023.
StoryEditor

Effie Slovensko 2023: Najefektívnejšie kampane majú na konte Telekom a IPčko

09.02.2024, 22:55
Autor:
redred

Porota rozhodla o najefektívnejších slovenských reklamných kampaniach roka. Pozrite si výsledky.

Udeľovanie cien EFFIE býva už tradične symbolom efektívnosti kampaní v slovenskej reklame. Porota aj v tomto ročníku poctivo skúmala prihlásené práce. Z 39 prihlásených kampaní postúpilo do finále 24 prác.

Následne porota rozhodla z 24 kampaní na shorlistoch o držiteľoch cenných kovov. Kým vlani, prekvapivo, ani jedna práca nezískala zlato, tento rok si na najvzácnejší kov siahli až dve prihlásené kampane. Šesť porota ocenila striebrom a štyri získali bronz.. 

Výsledky EFFIE AWARDS 2023: 

ZLATO: Rešpekt pre všetko, čo nás spája - MUW Saatchi and Saatchi, Telekom - Telekomunikačné služby

ZLATO: Máš dosť životov? - IPčko, občianske združenie, IPčko, občianske združenie - Non-profit - komunikácia tretieho sektora

STRIEBRO: Úprimne? - TRIAD, Uniqa, Finančné služby

STRIEBRO: Láskyplný piatoček - Wiktor Leo Burnett, Kofola - FMCG

STRIEBRO: Greative fast AID - TRIAD, TRIAD - ostatné

STRIEBRO: Deti v núdzi musia byť vidieť - Respect APP, Úsmev ako dar - Non-profit - komunikácia tretieho sektora

STRIEBRO: Darovanie máme v krvi - MUW Saatchi and Saatchi, Telekom - Branded - ESG projekty komerčných značiek

STRIEBRO: Budúcnosť je vaša - Zaraguza, Slovenská sporiteľňa - Finančné služby

BRONZ: Creative fast AID - TRIAD, TRIAD - ostatné

BRONZ: Preventívka bez výhovoriek - MullenLowe GGK, Všeobecná zdravotná poisťovňa - Ostatné

BRONZ: Tvoja úspešná budúcnosť sa začína na Trnavskej univerzite - Kreatívna dvojica, Trnavská univerzita v Trnave - Small budget

BRONZ: Nastenka: Neverte ruským rozprávkam - This is Locco, Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku - Non-profit - komunikácia tretieho sektora

Práce, ktoré dostali shortlist si môžete pozrieť TU

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 10:15