Udeľovanie cien EFFIE býva už tradične symbolom efektívnosti kampaní v slovenskej reklame. Porota aj v tomto ročníku poctivo skúmala prihlásené práce. Z 39 prihlásených kampaní postúpilo do finále 24 prác.
Následne porota rozhodla z 24 kampaní na shorlistoch o držiteľoch cenných kovov. Kým vlani, prekvapivo, ani jedna práca nezískala zlato, tento rok si na najvzácnejší kov siahli až dve prihlásené kampane. Šesť porota ocenila striebrom a štyri získali bronz..
Výsledky EFFIE AWARDS 2023:
ZLATO: Rešpekt pre všetko, čo nás spája - MUW Saatchi and Saatchi, Telekom - Telekomunikačné služby
ZLATO: Máš dosť životov? - IPčko, občianske združenie, IPčko, občianske združenie - Non-profit - komunikácia tretieho sektora
STRIEBRO: Úprimne? - TRIAD, Uniqa, Finančné služby
STRIEBRO: Láskyplný piatoček - Wiktor Leo Burnett, Kofola - FMCG
STRIEBRO: Greative fast AID - TRIAD, TRIAD - ostatné
STRIEBRO: Deti v núdzi musia byť vidieť - Respect APP, Úsmev ako dar - Non-profit - komunikácia tretieho sektora
STRIEBRO: Darovanie máme v krvi - MUW Saatchi and Saatchi, Telekom - Branded - ESG projekty komerčných značiek
STRIEBRO: Budúcnosť je vaša - Zaraguza, Slovenská sporiteľňa - Finančné služby
BRONZ: Creative fast AID - TRIAD, TRIAD - ostatné
BRONZ: Preventívka bez výhovoriek - MullenLowe GGK, Všeobecná zdravotná poisťovňa - Ostatné
BRONZ: Tvoja úspešná budúcnosť sa začína na Trnavskej univerzite - Kreatívna dvojica, Trnavská univerzita v Trnave - Small budget
BRONZ: Nastenka: Neverte ruským rozprávkam - This is Locco, Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku - Non-profit - komunikácia tretieho sektora
Práce, ktoré dostali shortlist si môžete pozrieť TU.