Prvá kampaň pre Rádio Expres z dielne agentúry Mannschaft vznikla pre dnes už kultovú súťaž rádia Počúvam Rádio Expres.
“Počúvam Rádio Expres” sú slová, ktoré ste už určite počuli. Zvyčajne po nich nasledujú výbuchy radosti z výhry, no v novej komunikácii sa typickej radosti veľmi nedočkáte.
Hlavná myšlienka novej série spotov sa totiž opiera o mizivé percento prípadov, v ktorých vás telefonát z Rádia Expres napriek výhre nepoteší.
„Našu najnovšiu komunikáciu sme opäť chceli postaviť na zábave, ktorá je nosným pilierom nášho rádia. Veľmi ma teší, že sa nám spolu s agentúrou podarilo nájsť úplne nový a netradičný uhol pohľadu, ktorý dokáže publikum zaujať, prekvapiť a pritom doručiť najdôležitejšie info o našej súťaži,” hovorí Tomáš Halmeš, marketingový riaditeľ Bauer Media Group.
O produkčnú stránku nových spotov sa postarala agentúra Hitchhiker Films s ostrieľaným Tomášom Řehořkom v roli režiséra. Na kampaň budete môcť natrafiť na sociálnych sieťach a Youtube vo forme online videí rôznej stopáže.
Vizitka kampane:
Klient: Bauer Media Group - Rádio
Agentúra: Mannschaft
Creative Director: Adam Marčan, Matúš Kvas
Art Director: Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas, Roman Krmášek
Account Manager: Adam Marčan
Strategy: Adam Marčan, Matúš Kvas
Produkcia: Hitchhiker Films
Production Manager: Filip Fleischer
Réžia: Tomáš Řehořek
Kamera: Martin Chlpík