ČSOB po roku opäť prichádza s komunikáciou jedného z najväčších bežeckých eventov na Slovensku - ČSOB Bratislava Marathon, ktorého je dlhodobo generálnym partnerom.
Práve ČSOB vo svojej novej kampani motivuje ľudí k tomu, aby sa už viac nenechali brzdiť výhovorkami a vybehli von - a to nielen na maratón. Posolstvo kampane „Nepozeraj na výhovorky“ je umocnené angažovaním výnimočnej osobnosti, ktorou sa stal nevidiaci bežec. Pavol Kéri prišiel o zrak, no aj napriek svojmu hendikepu žije aktívnym životom športovca a svojím pozitívnym prístupom k životu môže byť inšpiráciou všetkým okolo seba. Výber tváre kampane však vôbec nebol náhodný.
19. ročník ČSOB Bratislava Marathon sa tak opäť ponesie aj v duchu spolupráce a spolupatričnosti. Creative Director MUW Saatchi & Saatchi Jakub Kuvik o kampani: “Ďakujem pánovi Kérimu a jeho navádzačovi, ktorí nám aj na natáčaní dokázali, že jediný hendikep, ktorý nás brzdí, je ten v našich hlavách. A ešte jedno špeciálne poďakovanie smeruje našim chalanom do internej produkcie.“
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Michaela Matoleková)
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Radek Dajčár
Copywriter: Juraj Chmel, Adriana Krutá, Mária Tisoňová
Strategy Planner: Kamil Charvát
Account Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Tereza Turzová
Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi
Réžia: Lukáš Krist
Produkčný: Peter Hledík