StoryEditor

SABRE AWARDS: Seesame patrí medzi najúspešnejšie agentúry súťaže

08.03.2024, 10:41
Autor:
lezlez

Slovenská PR agentúra získala tri ocenenia In2 Sabre sa inovatívne projekty.

Slovenská PR agentúra získala tri ocenenia In2 Sabre sa inovatívne projekty. A zaradila sa tak medzi top agentúry. PRovoke Media zverejnila laureátov cien IN2 Sabre aj nominácie na klasické SABRE AWARDS. 

„Innovation Sabres ukazujú úžasnú šírku kreatívneho obsahu, ktorý naša profesia produkuje, od živých podujatí po PR v metaverse, ako aj inovatívne nápady v oblasti dát  a analytiky, behaviorálnej vedy a mnohých ďalších oblastí, ktoré sú v našom remesle čoraz dôležitejšie," hovorí Paul Holmes, ktorý predsedal porote SABRE.

Seesame získal prestížne ceny IN2 za tieto práce: 

Metaverse Events and Experiences:

Aupark: Doprajte svojmu šatníku nový rozmer

This Year’s Issue:

LGBTQ Rightst: Ide nám o život: bezpečnejšie Slovensko pre LGBTI+ ľudí 

Write your own category

Bezhejtu - Odstráňme spolu nenávisť z internetu, tento projekt zí skal aj Certificate of excellence v kategórii Start-Up Marketing Campaign

O technológii TrollWall sa viac dozviete z rozhovoru s expertom na sociálne siete Jakubom Godom. 

 

Okrem Seesame uspeli aj agentúry Neopublic a Ponyhouse, ktoré spoločne pracovali na projekte pre Správcu zálohového systému. Za túto prácu dostali Certifcates of Excellence.

 

Víťazi In2 si preberú svoje trofeje na summite PROvoke EMEA, ktorý bude 17. apríla. Na evente okrem toho odovzdajú aj klasické SABRE Awards. V hre sú viaceré práce zo Slovenska, ktoré získali  sedem nominácií. 

image

Sabre Awards 2024

Seesame má štyri shortlisty. A to za tieto projekty: 

Issues Management:

 Ide nám o život: bezpečnejšie Slovensko pre LGBTI+ ľudí 

Marketing to Youth:

 Aupark: Doprajte svojmu šatníku nový rozmer

Technology: Software & Services:

Bezhejtu - odstráňme spolu nenávisť z internetu

Pharmaceutical:

RX: Odhalení - moderný storytelling o pacientoch s rakovinou krvi - klient Janssen Slovakia

 

SKPR Strategies má dve nominácie v dvoch kategóriách: 

Corporate Philanthropy and Fund-Raising: 

  • SKPR má jednu nomináciu spoločne s Wiktor Leo Burnett za prácu pre svojho klieta Lidl Centova diéta. 

Public Affairs

  • Pomáhame spolu s 2 percentami - SKPR STRATEGIES spoločne s mimovládnymi a neziskovými organizáciami

Consumer Goods, Automotive

V tejto kategórii uspela práca Wiktor Leo Bunett, PR Clinic a Michaela Gajdoša pre Škoda Auto Slovensko Najkrajšie zvuky Slovenska.

Not-For-Profit Organizations

Nomináciu má Neopublic spolu s Ponyhouse za svoj projekt pre Správcu zálohového systému.

 

Slovenským agentúram k cenám aj nomináciám gratulujeme. 

 

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 07:59