Kaufland je hlavným partnerom slovenského hokeja. A v ďalšej kampani preto opäť pôjde o spojenie jedla a humoru a nebude chýbať ani obľúbená dvojica Laco Nagy a Miro Lažo. Zhostia sa svojich charakterov – Laca teda znova uvidíme v úlohe nenapraviteľného „jedáka“ a Mira ako jeho parťáka, ktorý sa nad jeho výčinmi nestačí čudovať.
„Od začiatku sa v našej hokejovej komunikácii snažíme povedať dve jednoduché posolstvá: sme hlavným partnerom slovenského hokeja a spoľahlivým predajcom potravín a jedno aj druhé robíme s plným nasadením a od srdca. Veríme, že je to vidieť aj v našich nových spotoch, ktoré budú ľudí, nazdávam sa, opäť dobre baviť,“ uvádza Martin Gärtner, vedúci oddelenia marketingu spoločnosti Kaufland Slovenská republika.V televíznych spotoch, ktoré tvoria hlavnú časť kampane, sme svedkami Lacových pokusov prepašovať na štadión najrôznejšie jedlo, vrátane pečeného moriaka. Jeho súperom je však prísny sekuriťák, cez ktorého len tak ľahko neprekĺzne.
„Laco a Miro nie sú herci, no vieme, že keď ich dáme do smiešnych až absurdných situácií, dokážu zažiariť. Tento rok sme sa rozhodli kontrast medzi ich minimalistickým herectvom a bláznivosťou situácie ešte viac vyhrotiť a vidíme Laca, ako na štadión pašuje pečeného moriaka v kabáte alebo fajný kotlíkový vo fanúšikovskom bubne!Dvojici sekunduje ďalší minimalistický herec v úlohe sekuriťáka – slovenský kaskadér Martin ‚Mako‘ Hindy, ktorý si zahral aj po boku Bruca Willisa v Smrtonosnej pasci. Divák určite ocení aj legendárneho Jožka Golonku v cameo úlohe alebo slovenskú hokejistku Líviu Kúbekovú, ktorá pre Laca pašuje nákup vo svojej sukni,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
„Humor, jedlo a hokej – táto kombinácia, v ľubovoľnom poradí, je kľúčovým prvkom našej kreatívnej stratégie k hokeju. V našej hlavnej hokejovej kampani sa k tomuto kombu ešte pridáva dvojica Laco Nagy a Miro Lažo. Každým rokom toto spojenie posilňujeme novou kampaňou, pričom zámerne posúvame hranice reality v prospech absurdného, vizuálneho humoru. Nielen v hokeji, ale aj v hokejovej reklame je totiž veľká konkurencia, a preto chceme ľudí nielen dobre baviť, ale aj zostať čo najdlhšie v ich pamäti,“ hovorí Juraj Kováč, Creative & Strategy Director z THIS IS LOCCO.Trojicu hlavných spotov dopĺňajú sponzoringy, ktoré budú sprevádzať hokejové zápasy. Humor je postavený na kombinácii vizuálne silných objektov a rýchleho slovného humoru. Keďže sa odohrávajú pri domácom sledovaní hokeja, Laco v nich už nepašuje jedlo na štadión, no nezaprie svoj charakter. V spotoch nám ukazuje, ako je pripravený na každý zápas.
„V sponzoringoch uvidíme jedinečné rekvizity, ktoré vznikli špeciálne pre túto kampaň. Máme tu unikátny rapkáč, ktorý funguje aj ako mlynček, takže rapká aj dochucuje zároveň, špeciálny dres, do ktorého sa zmestí kompletné občerstvenie, a tiež motorizovanú minirolbu, ktorá na povel privezie chladené nápoje,“ dodáva Martin Polakovič.
Kampaň pobeží v TV aj online. Video formáty dopĺňa kľúčový vizuál od Jakuba Klima.
VIZITKA KAMPANE:
Klient: Kaufland Slovensko (Katka Sobotová, Monika Goneková, Ľubka Kubičková)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Strategy Director: Juraj Kováč
Copywriter: Martin Polakovič
Account manager: Diana Hromeková, Michal Ružica
Art Director: Juraj Sapara
Production: Revers Films
Director: Adam Vopička
Photographer: Jakub Klimo