Managing Director
Barney Studio
Myslím si, že dôležité je prestať robiť „vatový“ obsah, ktorý reálne nikomu nič neprinesie, len fejkových sledovateľov a fanúšikov bez intencie nákupu. Prinášajme hodnotu dobre miereným a odborne tvoreným obsahom, ktorý reálne ľudí aj zaujíma a prinesie im niečo do života. Dôležité je nechať prehovoriť aj kreativitu, ktorá je zadávateľmi občas brzdená. Teraz je čas presadiť sa niečím iným, čo zaujme, mimo vyšliapaných chodníčkov.
Monika Farkašovástrategička
TRIAD
Nebuďte/nebuďme leniví. Vykročme zo zaužívaných postupov a neuspokojme sa len s obyčajnými formátmi zameranými na zasiahnutie veľkého publika. Najúspešnejšie kampane v digitáli neboli posty na Facebooku či banery. Pozerajme sa na to, ako kreatívne tento priestor využiť pre netradičné aktivácie a WOM. Inšpiráciu čerpajme priamo z digitálnych komunít – od gamerov, streamerov, youtuberov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.