Tvoj život, tvoja voľba, víťaz kategórie Print Young Lions 2024
StoryEditor

Young Lions 2024: Všetky práce na shortliste v kategórii PRINT mali príbeh a prihovárali sa najmladšej cieľovke

24.05.2024, 16:00
Autor:
lezlez

Už čoskoro sa v Cannes stretnú najlepší mladí kreatívci sveta. Postupne vám predstavíme víťazov slovenského kola, ktorí nás budú reprezentovať v Young Lions 2024.

V kategórii Print, ktorej partnerom je spoločnosť Heineken Slovensko, za najlepšiu prácu porota vyhodnotila projekt Tvoj život, tvoja voľba od Marcela Kuľhu a Soni Čásárovej. 

Stručná charakteristika: Gen Z sa riadi mottom Ži a nechaj žiť. Nemajú radi, keď sa im niekto stará do života a snaží sa ich zaškatuľkovať do noriem a tradícií spoločnosti. Pitie alkoholu pri záťahu s kamošmi je jedným z tvrdých slovenských zvykov. A ten, čo nepije a nedá si ani jedno, ani len na zdravie oslávenca, je proste divný. No a? Tak buďte divní, ak to znamená byť sám sebou.

Ak si chcete pozrieť kompletne rozpracovaný projekt, vďaka ktorému títo kreatívci získali miestenku v Cannes, môžete tak urobiť TU. 

Kompletné výsledky kategórie Print: 

víťazi: Marcel Kuľha, Soňa Čásárová

názov práce: TVOJ ŽIVOT, TVOJA VOĽBA 

2. miesto: Jakub Svetlík, Peter Danada

názov práce: OK B00MER 

3. miesto: Nina Tessediková, Pavol Klima

názov práce: PIŤ INÝ 

3. miesto: Janka Harakaľová, Monika Rybárová

názov práce: MLADÍ NEMAJÚ HANBU 

 

image

Alžbeta Lietava, Brand Manager, Heineken Slovensko

Alžbeta Lietava

Brand Manager

Heineken Slovensko

Heineken Slovensko bolo už štvrtý rok partnerom kategórie Print v súťaži Young Lions Slovensko. Každý rok naše zadanie opierame o aktuálne dianie a trendy v spoločnosti a tento rok to nebolo inak. Vnímame rastúci záujem mladých ľudí o zdravší životný štýl, avšak myslíme si, že ešte stále na Slovensku existuje stigma, ak sa človek rozhodne ísť proti prúdu a vyberie si nealko.

Tohtoročné zadanie v súťaži Young Lions malo dva rozmery. Prvým bolo vyzvať a podporiť mladých ľudí, aby sa nehanbili za svoje názory a hrdo si za nami stáli, a druhým bolo ich prepojenie s našou iniciatívou rozumne.sk. Dokopy sme hodnotili 26 prác, na shortlist sme posunuli sedem z nich.

Každá jedna z prác, ktoré sme posunuli na shortlist, mala príbeh a prihovárala sa pre nás najmladšej cieľovej skupine – Gen Z. Práce, ktoré sme ocenili, nás bavili, keďže sa nekonvenčne prihovárali cieľovej skupine, spĺňali oba rozmery zadania, ale boli najmä postavené na kvalitnom insighte a dokázali sprostredkovať skutočnú emóciu, čo je niečo, s čím sa až tak často pri komunikácii nealko produktov nestretávame. Výherná práca bola mojím osobným favoritom a chcem zapriať jej autorom veľa šťastia v Cannes, keďže v tomto kole podľa mňa nemali konkurenta.

Kompletné výsledky Young Lions 2024 nájdete TU. 

Partnermi súťaže Young Lions Slovakia 2024 sú:

Asociácia mediálnych agentúr (AMA), Bratislava Tourist Board, Heineken Slovensko, Slovenská sporiteľňa, SPP, Telekom, Shutterstock.

Organizátorom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je zároveň oficiálnym reprezentantom reklamného festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director ́s Club Slovakia (ADC) a MAFRA Slovakia, vydavateľ magazínu Stratégie. 

01 - Modified: 2024-05-26 14:00:00 - Feat.: - Title: Young Lions 2024: Mladí levi išli v digitále výrazne out of the box 02 - Modified: 2024-05-26 07:00:00 - Feat.: - Title: Bratislava Tourist Board o Young Lions 2024: Je to win-win spolupráca 03 - Modified: 2024-05-25 14:00:00 - Feat.: - Title: Young Lions 2024: Víťazky kategórie PR sa dokázali pozrieť na zadanie z iného uhla 04 - Modified: 2024-05-25 07:00:00 - Feat.: - Title: Young Lions 2024: V kategórii MEDIA to bol veľmi silný ročník so sviežimi ideami 05 - Modified: 2024-05-24 06:38:21 - Feat.: - Title: SPP: Naše zadanie v Young Lions bolo vynikajúco pochopené aj rozpracované
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2024 04:01