Porota rozhodla, miestenky do Cannes sú rozdané.
StoryEditor

Young Lions 2024: Poznáme výsledky, víťazi idú do Cannes

20.04.2024, 09:46
Autor:
redred

Výsledky súťaže mladých talentov v reklame sú známe. Porota rozhodla o cenných kovoch aj miestenkách na prestížny medzinárodný festival. Všetky práce nájdete tu

Kategória: Print (partner kategórie Heineken)

1. Marcel Kuľha, Soňa Čásárová: TVOJ ŽIVOT, TVOJA VOĽBA 

2. Jakub Svetlík, Peter Danada: OK B00MER 

3. Nina Tessediková, Pavol Klima: PIŤ INÝ 

3. Janka Harakaľová, Monika Rybárová: MLADÍ NEMAJÚ HANBU 

 

Kategória: PR (partner kategórie Slovenská sporiteľňa)

1. Nikoleta Némethová, Veronika Rybárová: FAKE NA PRVÝ POHĽAD 

2. Jakub Kováč, Soňa: Čásárová: AKO SOM SCAMOVAL SLOVÁKOV #STORYTIME 

3. Lukáš Lukonič, Jakub Svetlík: LEGIT CHECK NA NEZAPLATENIE 

 

Kategória:  Film (partner kategórie Bratislava Tourist Board)

1. Martin Sirotný, Jakub Svetlík: LIKE AN OLD LOCAL 

2. Filip Hinca, Adam Kubala: TOBY‘S WANDERINGS 

3. Ladislav Macko, Richard Sokol: THE LITTLE THINGS 

3. Michal Mišanko, Mikuláš Bado: BRATISLAVA IS CALLING YOU 

 

Kategória: Media (partner kategórie Telekom)

1. Monika Farkašová, Jakub Svetlík: SCREENVERTISING 

2. Michal Porubovič, Martin Hluchý ZÁSUVKA, KTORÁ TI PREHOVORÍ DO DUŠE

2. Mária Tisoňová, Sabina Lukáčová: MOBILNÉ VRECKO 

3. Richard Sokol, Andrea Jurgošová: #REŠPEKT S LÁSKOU 

 

Kategória: Design (partner kategórie SPP)

1. Iveta Valentová, Václav Kudělka: OSVETLÍME 

2. Jakub Svetlík, Peter Danada: SVETLÉ STRÁNKY 

3. Andrea Vargová, Patrícia Kanisova: SOLEN PRE ŠKOLY 

 

Kategória: Digital (partner kategórie AMA)

1. Michaela Martonová, Andrea Vargová: KDE SA VIDÍŠ O 5 ROKOV? 

2. Monika Farkašová, Jakub Svetlík: ČO JA VIEM, TO VYUČUJEM 

3. Richard Sokol, Lukáš Lukonič: RESUME YOUR EDUCATION 

 

Partnermi súťaže Young Lions Slovakia 2024 sú:

Asociácia mediálnych agentúr (AMA), Bratislava Tourist Board, Heineken Slovensko, Slovenská sporiteľňa, SPP, Telekom, Shutterstock.

Organizátorom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je zároveň oficiálnym reprezentantom reklamného festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director ́s Club Slovakia (ADC) a MAFRA Slovakia, vydavateľ magazínu Stratégie. 

 

 

01 - Modified: 2024-10-18 10:13:24 - Feat.: - Title: Cannes Lions očami stratéga: Marketéri potrebujú úprimnosť a odvahu 02 - Modified: 2024-10-18 10:13:55 - Feat.: - Title: Cannes Lions stačí zažiť dvakrát 03 - Modified: 2024-10-18 10:14:16 - Feat.: - Title: Z Cannes Lions človek odchádza extrémne namotivovaný, ale zároveň aj trochu skľúčený 04 - Modified: 2024-10-18 10:14:35 - Feat.: - Title: Viac humoru do reklamy! 05 - Modified: 2024-10-18 10:15:05 - Feat.: - Title: V Cannes to bolo obrovské a veľkolepé
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 14:26