V spolupráci s kreatívnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi hľadala SSE spôsob, ako zhmotniť spoločnosť SSE. Predovšetkým jej skúsenosti, odbornosť, inovácie, ako aj pracovné nasadenie zamestnancov za dlhé roky jej existencie.
„EnergiQa predstavuje srdce Stredoslovenskej energetiky. Nesie v sebe 100 rokov profesionality, odborných skúseností a znalostí našich zamestnancov. Samotná oblasť energetiky je zložitá, preto mnohí zákazníci potrebujú často pomôcť a poradiť, aby sa v nej vedeli lepšie zorientovať. EnergiQa je digitálnou sprievodkyňou svetom energií a ako napovedá IQ v jej mene, pozná riešenia a odpovede na zákaznícke otázky,“ hovorí Miriam Miartušová, vedúca odboru Marketing SSE.
V nových online spotoch a v mediálnej komunikácii stelesňuje EnergiQa samotnú Stredoslovenskú energetiku, ktorá je pripravená svojim zákazníkom kedykoľvek pomôcť a poradiť.
„V SSE kladieme dlhodobo dôraz na dostupnú, profesionálnu a odbornú zákaznícku starostlivosť a poradenstvo vo všetkých podobách, čo podporuje aj náš nový kreatívny koncept. Ako prvá energetická spoločnosť na Slovensku sme spustili bezplatné personalizované videoporadenstvo k správnej sadzbe, na našom YouTube kanáli nájdu zákazníci sériu poradenských videí a prostredníctvom marketingovej komunikácie neustále pracujeme aj na rozširovaní poradenstva v oblasti šetrenia energiami. Samotná SSE prechádza aktuálne digitálnou transformáciou s cieľom urýchliť a zefektívniť zákaznícke procesy a priniesť online riešenia pre zákazníkov. Digitálna EnergiQa stavia na dlhoročnej tradícii, spája ju s najnovšími trendmi a vychádza tak v ústrety aj mladšej ‚online‘ generácii zákazníkov,“ hovorí Miriam Miartušová.
Stredoslovenská energetika svojím prístupom k zákazníkom, poradenstvom a neustálym rozvojom portfólia svojich produktov napĺňa svoje predsavzatie byť pre zákazníkov viac než „len“ dodávateľ elektriny a plynu, čo reflektuje aj jej nový kreatívny koncept.