StoryEditor

Reklama Tipsportu pod paľbou kritiky: Je to ten najhorší slogan v hazardnom priemysle

27.05.2024, 12:04
  • Kreatívci sa pohoršujú nad spotom Tipsportu, ktorý hovorí, že najťažšie je začať: „Takáto reklama by mala byť vylúčená z hokejových brejkov. Možno až do konca zápasu."
  • Jakub Kuvik si myslí, že väčšine prípadov šlo o splnenie takej klasickej sponzoringovej domácej úlohy - ako kreatívne spojiť značku s hokejom.
  • Podľa Vlada Kureka by mal Tipsport dostať trestné minúty. 
  • Jurajovi Kováčovi sa páčil Tipos a Telekom s Radivojevičom. 
  • Podľa Vlada Slivku ukázal Orange s Hossom ten najnehokejovejší nájazd na bránku. 

 

Majstrovstvá sveta v hokeji sú za nami. Slováci ich mohli tentokrát pozerať na programoch JOJ Group, ktorá zažila rekordné týždne. Zápasy slovenskej reprezentácie mali divácky zásah až k dvom miliónom. Včerajší finálový súboj medzi Českom  a Švajčiarskom pozeralo v priemere 851 tisíc divákov, najviac druhú tretinu, ktorá pokorila miliónovú hranicu. Šampionát na Jojke uhral hranicu milión divákov až v 13 hokejových tretinách. 

Pre zadávateľov je tento športový event doslova žatvou. Ich reklamy majú neobvyklú pozornosť, a tak sa snažia vytvoriť to najlepšie. Podarilo sa im to? 

Spolu s uznávanými kreatívcami sme sa pozreli na to, akú kvalitu mali reklamný brejky a ako sa podarilo doručiť želané odkazy spotrebiteľom. 

image

Jakub Kuvik, Creative Director MUW Saatchi & Saatchi

Jakub Kuvik 

Creative Director 

MUW Saatchi & Saatchi

Keďže som si odvykol od sledovania klasickej televízie, tak ma na hokejových reklamných brejkoch najviac vyrušili samotné reklamné brejky. Nech je futbal aký je, aspoň sa da neprerušovane sledovať. Hokej sa bohužiaľ dostal do takého štádia, že akékoľvek budovanie napätia či aspoň zážitku zo zápasu je eliminované logami značiek. Inak si myslím, že vo väčšine prípadov šlo o splnenie takej klasickej sponzoringovej domácej úlohy - ako kreatívne spojiť značku s hokejom. Teda až na Tipsport. Tým sa s ich "stačí len začať" viac podarilo napojiť na tému gamblingu, ako hokeja.

image

Vlado Kurek, TRIAD

Vlado Kurek 

Creative Director

TRIAD

Tipsport by mal dostať trestné minúty

Sú roky, nie je ich veľa, keď je hra slovenských hokejistov lepšia ako reklamy v prestávkach. Tento rok k ním podľa mňa patril. Hokejisti pokračovali v dravom...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2024 11:00