Majstrovstvá sveta v hokeji sú za nami. Slováci ich mohli tentokrát pozerať na programoch JOJ Group, ktorá zažila rekordné týždne. Zápasy slovenskej reprezentácie mali divácky zásah až k dvom miliónom. Včerajší finálový súboj medzi Českom a Švajčiarskom pozeralo v priemere 851 tisíc divákov, najviac druhú tretinu, ktorá pokorila miliónovú hranicu. Šampionát na Jojke uhral hranicu milión divákov až v 13 hokejových tretinách.
Pre zadávateľov je tento športový event doslova žatvou. Ich reklamy majú neobvyklú pozornosť, a tak sa snažia vytvoriť to najlepšie. Podarilo sa im to?
Spolu s uznávanými kreatívcami sme sa pozreli na to, akú kvalitu mali reklamný brejky a ako sa podarilo doručiť želané odkazy spotrebiteľom.
Jakub KuvikCreative Director
MUW Saatchi & Saatchi
Keďže som si odvykol od sledovania klasickej televízie, tak ma na hokejových reklamných brejkoch najviac vyrušili samotné reklamné brejky. Nech je futbal aký je, aspoň sa da neprerušovane sledovať. Hokej sa bohužiaľ dostal do takého štádia, že akékoľvek budovanie napätia či aspoň zážitku zo zápasu je eliminované logami značiek. Inak si myslím, že vo väčšine prípadov šlo o splnenie takej klasickej sponzoringovej domácej úlohy - ako kreatívne spojiť značku s hokejom. Teda až na Tipsport. Tým sa s ich "stačí len začať" viac podarilo napojiť na tému gamblingu, ako hokeja.
Vlado KurekCreative Director
TRIAD
Tipsport by mal dostať trestné minúty
Sú roky, nie je ich veľa, keď je hra slovenských hokejistov lepšia ako reklamy v prestávkach. Tento rok k ním podľa mňa patril. Hokejisti pokračovali v dravom...
Zostáva vám 85% na dočítanie.