Všetci potrebujeme viac FUN
StoryEditor

Všetci potrebujeme viac FUN: Fun rádio vytvára zo zábavy a úsmevu potrebnú tému

30.05.2024, 09:35
Autor:
redred

Fun rádio a TRIAD pokračujú v spolupráci ďalšou kampaňou. Tentokrát idú naladiť celé Slovensko na úsmev.

Pretože to, čo teraz ako Slováci potrebujeme, je viac sa usmievať, odľahčiť svoj deň zábavou a cítiť sa FUN. 

„Zaujal nás medzinárodný prieskum World Happinnes Report 2024 - poradie krajín podľa hod-notenia života, v ktorom sme si oproti minuloročnému hodnoteniu pohoršili až o 16 priečok. Nepochybne žijeme v komplikovanej dobe a práve preto chceme Slovensku pripomenúť, ako je dôležité zostať pozitívne naladený. Dôvody na poriadne veľký úsmev netreba dlho hľadať. Práve Fun rádio ich denne prináša svojim poslucháčom prostredníctvom nekonvenčnej zábavy a sú-časných hitov naozaj veľa,“ hovorí Lenka Brezovská, marketingová riaditeľka RADIO GROUP, ktorá zastrešuje Fun rádio.   

„Ak vie niečo urobiť dobrú náladu, tak je to správne vybraná hudba a zábavní ľudia. Teda ele-menty, ktoré sú doslova esenciou značky Fun rádio. Páčilo sa nám postaviť na nich kampaň tak, aby to nebolo iba pekné video, ale silná jasná téma. Tak vznikla kampaň „Všetci potrebujeme viac Fun,“ stratég agentúry TRIAD  Šimon Gál.

Tímy Fun rádia sa vydali do ulíc Bratislavy a Košíc, aby netradičným spôsobom otestovali náladu Slovákov „sčítaním zamračeného obyvateľstva“. Výsledok zábavného merania neprekvapil: všetci potrebujeme viac FUN. Stal sa spúšťačom košatej image kampane, ktorá prepája silný dig-itál s vysielaním aj OOH.

„Keď sa pozrieme na Slovensko trošku s odstupom, všimneme si, o koľko sa menej usmievame ako iné národy. Nápad šíriť úsmev pod značkou Fun rádia nám prišiel okamžite ako krásne roz-pracovateľný,“ dopĺňa Juraj Stehlík, senior copywriter & ideamaker v TRIADe.

Obľúbený hit, All Or Nothing od Topic & HRVY, použitý v chytľavom spote, podčiarkuje hudobný positioning Fun rádia, ktoré pri príležitosti kampane spúšťa aj špeciálny hudobný stream na we-be Fun rádia s názvom „ÚSMEV“. Je zostavený z najlepších súčasných hitov, ktoré zaručenie zlepšia náladu.

Marek Mikúšek, programový riaditeľ RADIO GROUP: „Fun rádio je zábava. Od jeho vzniku je Fun nielen v názve, ale je to najmä v DNA tohto rádia. Moderátori každý deň rozdávajú úsmev, za čo sa nám od poslucháčov dostáva pozitívna spätná väzba. Nejedenkrát poslucháč napísal, že aj v ťažkých chvíľach je pre neho Funko ostrovom zábavy a pozitívneho myslenia.“

Cieľová skupina najzábavnejšieho rádia sa môže tešiť aj na ďalšie silné kampaňové formáty. Budú využívať aj AI technológie, ako inak – zábavným a interaktívnym spôsobom.

Vizuálnu podobu online spotu dal režisér Juraj Mráz a produkcia RE:SET Production, kľúčovému vizuálu Tomáš Pospíchal. 

Vizitka kampane:

Klient: RADIO GROUP a.s. - Fun rádio

Kreatívna agentúra: TRIAD  

Creative director: Martin Woska, Vlado Kurek

Strategy director: Martin Woska, Šimon Gál, Monika Farkašová

Senior account manager: Martina Bátorová

Copywriter: Juraj Stehlík, Lucia Kekeňák

Art director: Kamil Krajňák

Social Media: Soňa Kočková

Programátor: Roman Janajev, Dávid Špak

Produkcia: RE:SET Production, Martin Repka, Petra Burianová, Jana Repková

Réžia: Juraj Mráz

Kamera: Oliver Záhlava

Zvuková postprodukcia: Ľubor "Karol" Krištof

Fotograf: Tomáš Pospíchal

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 23:04