Kampaňou, do ktorej sa zapoja aj najväčšie hviezdy národného tímu, chce SFZ zjednotiť fanúšikov a fanúšičky Sokolov zo všetkých kútov Slovenska. Mannschaft ju so zväzom plánuje rozvíjať v online, ale aj v ďalších kanáloch v ako napríklad Rádio Expres či TV Markíza. Hlavným vizuálnym motívom kampane sú zástavy, ktoré si slovenskí fanúšikovia zvyknú upravovať po svojom - dopisovať do nich svoju rodnú obec či mesto.
„Kampaňou chceme zasiahnuť čo najväčšie množstvo fanúšikov slovenského futbalu. Okrem vyjadrenia podpory našim hráčom sa stávajú aj členmi Sokol klubu - pripravovaného vernostného systému, ktorý ponúkne fanúšikom množstvo benefitov,” hovorí Vladimír Janček, riaditeľ marketingu a PR SFZ.
Veľké fanúšikovské sčítanie nie je jedinou kreatívou, ktorú agentúra pre futbalový zväz pripravila na úvod spolupráce. Ďalšou je online video oznamujúce oficiálnu hráčsku nomináciu tesne pred EUROM. To pre našich začne vo Frankfurte nad Mohanom a pokračovať bude v Düsseldorfe. Spot sa natáčal na bratislavskom letisku v produkcii Hitchhiker films, réžie sa chopil Martin Marček a za kamerou stál Martin Chlpík.
„Sme radi, že sme dostali príležitosť a dôveru pracovať práve pre Slovenský futbalový zväz. Na klientskej strane sme sa stretli s veľmi príjemnými a fajn ľuďmi. To isté platí aj pre hráčov, ktorí sa podieľali na kampani. Žiadne maniere, ale ochota spolupracovať a čistý profesionalizmus, ” hovorí Creative director Mannschaft a futbalový fanúšik Matúš Kvas.
A odkiaľ fandíte našim Sokolom vy? Vyjadrite im podporu na webe www.sokolklub.sk
Vizitka kampane
Klient: Vladimír Janček, Monika Jurigová, Lukáš Kendra, Andrea Hlboká, Peter Zeman
Agentúra: Mannschaft
Kreatívny riaditeľ: Matúš Kvas, Adam Marčan
Copywriter: Adam Jánoš
Art Director: Michal Juráni
Account manager: Patrik Gonos
Fotograf: Andrej Galica
Produkcia Video: Hitchhiker films (Michal Gogh)