Technológie sú v bode zlomu a ich potenciál hlboko ovplyvňuje všetky oblasti života. Marketing nevynímajúc. Spotrebitelia používajú technológie pre pohodlie. Aj vďaka tomu potom majú stále nové očakávania na hodnotu, citlivosť, zdravie, wellness a inkluzívnosť. To sú myšlienky, ktoré si odniesli z kanadského veľkomesta marketéri z viac ako 40 krajín sveta.
Marketing sa transformuje a aj podľa držiteľky titulu Global Marketer of the Year 2023 Asmity Dubey zo spoločnosti L‘Oréal musí mať na mysli tri základné výzvy.
1. výzva: Neustále objavovanie pri zachovaní neustáleho podávania výkonov
„Musíme byť agilní a zároveň musíme mať stratégiu. Zjednodušiť, ale nie príliš. Musíme budovať odborné znalosti a potom ich rýchlejšie integrovať do organizácie, Je to nepretržitá reinvencia,“ povedala Asmita Dubey.
2. výzva: Nová orientácia
„Musíme sa orientovať na kolíziu vedy a technológií s kreativitou. Dochádza k demokratizácii vedy. Stáva sa z nej téma rozhovorov, ľudia k nej majú väčší prístup...
Zostáva vám 85% na dočítanie.