StoryEditor

Do marketingu sa vracia optimizmus

16.07.2024, 13:52
  • Marketéri vo svete sa stávajú nositeľom pozitívnej zmeny.
  • Po predchádzajúcich ročníkoch Svetovej marketingovej konferencie (GMC) v Aténach a Istanbule, ktoré sa niesli v duchu potrebného zahrnutia hodnôt udržateľnosti do komunikácie značiek, tohtoročným Torontom sa nieslo odhodlanie a pozitívna emócia.
  • Svetovej marketingovej konferencii v Toronte sme sa venovali aj v podcaste Stratégií OK360°. Môžete si ho vypočuť TU alebo aj pozrieť ako video. 

Technológie sú v bode zlomu a ich potenciál hlboko ovplyvňuje všetky oblasti života. Marketing nevynímajúc. Spotrebitelia používajú technológie pre pohodlie. Aj vďaka tomu potom majú stále nové očakávania na hodnotu, citlivosť, zdravie, wellness a inkluzívnosť. To sú myšlienky, ktoré si odniesli z kanadského veľkomesta marketéri z viac ako 40 krajín sveta.

Marketing sa transformuje a aj podľa držiteľky titulu Global Marketer of the Year 2023 Asmity Dubey zo spoločnosti L‘Oréal musí mať na mysli tri základné výzvy.

1. výzva: Neustále objavovanie pri zachovaní neustáleho podávania výkonov

„Musíme byť agilní a zároveň musíme mať stratégiu. Zjednodušiť, ale nie príliš. Musíme budovať odborné znalosti a potom ich rýchlejšie integrovať do organizácie, Je to nepretržitá reinvencia,“ povedala Asmita Dubey.

2. výzva: Nová orientácia

„Musíme sa orientovať na kolíziu vedy a technológií s kreativitou. Dochádza k demokratizácii vedy. Stáva sa z nej téma rozhovorov, ľudia k nej majú väčší prístup...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-12 14:11:17 - Feat.: 0 - Title: Ľubomír Tuchscher: Marketéri sú optimisti, svet potrebuje viac marketérov!
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 16:22