StoryEditor

GroupM prechádza zmenami: Prinášame integrovanejšie riešenia a nové produkty

17.07.2024, 07:00
  • Ján Havelka pred dvomi mesiacmi odišiel z vedenia GroupM. Do čela skupiny, tentoraz do funkcie Chief Operating Officer, nastúpil Juraj Janošovský. 
  • Ten prichádza z pozície Chief Digital & Development Officer agentúry EssenceMediacom.
  • Rozprávame sa o úlohách a výzvach jeho osobne, skupiny aj celého segmentu mediálnych agentúr.
  • GroupM sa podľa neho mení na technologickú firmu. Čo to znamená? 
  • A prečo je presvedčený o tom, že sa mení celý systém komunikačnej ekonomiky? 

1. mája ste boli vymenovaný do pozície Chief Operating Officer GroupM. S akými ambíciami ste prijali novú funkciu?

Slovenský trh sa stal súčasťou takzvaného clustrového riešenia. To znamená, že z pohľadu GroupM sa už nepozeráme len na úroveň krajiny, aj preto máme clustrového CEO. Moja hlavná ambícia je ukázať, aký úžasný tím na Slovensku máme, a priniesť ešte viac mediálnych riešení a inovácií pre našich klientov a partnerov.

 Čo to znamená v praxi pre fungovanie skupiny a jej agentúr?

V niektorých krajinách sa podarilo rozvinúť iné typy služieb alebo servisov, a teraz ich chceme priniesť aj na Slovensko. Je nám tiež jasné, že sa aj lokálne potrebujeme prispôsobiť novej komunikačnej ekonomike, ktorá mení povahu zadaní našich klientov. Vytvárame preto nové integrované tímy. Pod značkou GroupM Nexus združujeme tím, ktorý bude zodpovedať za lineárne aj adresné (offline aj online) aktivácie, zvyšovanie kvality našich mediálnych a obsahových riešení, a prinesie aj nové špecializácie pre našich zamestnancov.

Ďalší takýto tím bude pôsobiť pod značkou Choreograph, ktorý okrem u nás už štandardných dátových tém a analytiky prinesie väčší dôraz na prepojenosť systémov nielen vnútri našej organizácie, ale aj voči našim klientom a partnerom. Veľká časť inovácií je práve o vyrovnaní sa s témami ako odchod cookies tretích strán a podobne. Náš Choreograph backlog je plný a už teraz sa nám darí spúšťať nové riešenia, spomeniem attention optimalizáciu, ekonometrické služby a ďalšie.

image

Juraj Jánošovský, COO GroupM

Aké úlohy ste dostali od vedenia GroupM pri nástupe do pozície COO? Vieme, že Ján Havelka bol vo vedení slovenskej skupiny 16 rokov, čiže je to zásadná zmena po veľmi dlhom období. Čo sa prakticky mení?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. december 2024 04:29