Agentúra Zenith, ktorá je podľa Finstatu treťou najväčšou agentúrou na Slovensku za rok 2023 a po minuloročných úspechoch v tendroch, keď začala spolupráce so značkami ako OBI, XXXLutz, Möbelix, či skupinu značiek spoločnosti Lactalis, spúšťa na Slovensku novú performance agentúru roiblu.
Spolu so vznikom roiblu. posilňuje aj svoje personálne kapacity o performance špecialistov a senior expertov z oblasti výkonnostného marketingu.
„Zenith stojí na úspešných ľuďoch, a tí na dlhoročných spoluprácach s úspešnými a silnými značkami a klientmi na Slovensku. Po minuloročnom úspešnom tendrovom roku sme rozmýšľali ako ďalej sa Zenith má posunúť vo svojich kompetenciách a ktoré ešte viac posilniť. Keďže sme doma v médiách a mediálnych kampaniach, chceme pokračovať v našej vízii byť expertom na všetky mediálne platformy a kanály. A tak vzniká nová performance agentúra roiblu. pod našimi krídlami. A som rád, že sa ku nám pridáva Vlado Cintula – guru performance komunity na Slovensku, ktorý bude naším motorom a hlavou celého roiblu," povedal Dušan Viszt, CEO Zenithu.
Vlado Cintula, prichádza do Zenithu z agentúry Riešenia, kde pôsobil viac ako 17 rokov ako Chief Digital Strategist. Zároveň pôsobí ako člen správnej rady ADMA a bude mať na starosti celý postupne rastúci performance tím špecialistov už dnes s 8 ľuďmi,
„Do Zenithu ma zlákala myšlienka pomôcť posilniť performance divíziu tak, aby sme našim klientom prinášali najšpičkovejšie výsledky pomocou automatizácie a personalizácie kampaní naprieč všetkými digitálnymi platformami – od vyhľadávačov, cez sociálne médiá, mobilné aplikácie až po e-mail kampane. Našou ambíciou je, aby sme konzistentne zobrazovali správne reklamné posolstvo, prispôsobené na mieru potrebám konkrétneho zákazníka, v správnom čase a na správnom médiu a vďaka tomu dosiahli čo najlepší ROI,“ hovorí Vlado Cintula.
Ku silnému digitálnemu zázemiu, ktoré úspešne rastie v Zenithe pod rukami Patrika Saba, sa tak digitálne kompetencie ešte viac rozšíria.
Ako dodáva Patrik Sabo, Digital Director Zenithu: „Mám veľkú radosť, že sa Vlado rozhodol prijať túto výzvu a na čele našej performance agentúry roiblu. pomôže posunúť náš servis vo výkonnostnom marketingu na ten najvyšší level. Našou ambíciou je efektívne obslúžiť celý nákupný funnel užívateľa od prvého touchpointu až po finálny nákup/konverziu. Pretože diskusia nad digitálnym plánom by nemala byt o tom, koľko percent dáme na performance a koľko na brand building, ale ako to efektívne, dátovo a s poznaním výkonu jednotlivých online formátov namiešať s pozitívnym efektom na výsledky klienta. Naše silné brandové online zázemie tak dostáva rovnocenného parťáka v podobe výkonu od roiblu.“.