„Držíme Slovensko v pohybe“ nová náborová kampaň ZSSK
StoryEditor

ZSSK spúšťa novú náborovú kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“

04.09.2024, 11:44
Autor:
redred

Cieľom náborovej kampane je obsadiť dlhodobo problematické odborné pozície, ako sú rušňovodiči, elektromechanici, mechanici a iný odborný personál. 

 O kreatívne riešenie kampane sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Vôbec po prvýkrát sa dostane aj do televízneho vysielania.

„Držíme Slovensko v pohybe“ – tak znie hlavné posolstvo kampane, ktorá komunikuje nielen o stabilnej a bezpečnej pracovnej príležitosti, ale aj o hlbšom význame a prínose práce v ZSSK pre slovenskú spoločnosť.

„Naša kampaň ‚Držíme Slovensko v pohybe‘ nie je len o hľadaní nových zamestnancov. Je to o komunikácii našich hodnôt a dôležitosti práce v ZSSK pre celú krajinu. Chceme ľuďom ukázať, že práca u nás nie je len o osobnej a finančnej stabilite, ale aj o pocite hrdosti a príspevku k niečomu väčšiemu,“ uvádza Jana Pôbišová, riaditeľka Odboru komunikácie Železničnej spoločnosti Slovensko.

Spot kladie dôraz na hrdosť a dôležitosť zamestnancov, ktorí sú kľúčoví pre plynulý chod krajiny. Dynamická hudba, rýchle zábery a textové informácie evokujú pocit akcie a pohybu, zatiaľ čo zábery zamestnancov pri výkone ich úloh a detaily vlakov poskytujú divákovi pohľad na komplexnosť a význam každého kroku.

„Táto kampaň pre ZSSK bola pre nás výzvou, ale aj obrovskou príležitosťou ukázať, aký dôležitý je každý zamestnanec v procese udržiavania krajiny v pohybe. Naším  cieľom bolo vytvoriť emóciami nabitú komunikáciu, ktorá vyzdvihne nielen stabilitu a bezpečnosť pracovných miest, ale aj pocit spolupatričnosti a starej dobrej železničiarskej hrdosti,“ dodáva Pavol Paulenda, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.

Kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“ bude nasadená na slovenskom trhu v televízii, online, kinoreklame a na outdoorových plochách. Hlavným cieľom je zvýšiť záujem o odborné pozície v ZSSK a posilniť vnímanie ZSSK ako spoľahlivého a významného zamestnávateľa v očiach širokej verejnosti.

Vizitka kampane:

Klient: Železničná spoločnosť Slovensko

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Pavol Paulenda

Art Director: Adrian Juriga, Alexander Shuvalov

Copywriter: Radimír Mihaylov, Barbora Melišková

Strategy Director: Kamil Charvát

Strategy Planner: Lenka Dzurendová

Account Director: Zuzana Záziková

Account Manager: Kristína Sýkorová

Produkcia: Interná produkcia MUW Saatchi & Saatchi

Réžia: Lukáš „Bandy“ Krist

Fotograf: Lousy Auber

01 - Modified: 2025-11-22 09:16:47 - Feat.: - Title: Milujete street food? Nová kampaň Vagusu ho ukazuje tak, ako by ste ho nechceli zažiť 02 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 03 - Modified: 2025-10-10 14:38:36 - Feat.: - Title: Adam Baška: Úroveň slovenskej reklamy je kvalitná, ale case studies by prospela väčšia skromnosť 04 - Modified: 2025-09-10 13:23:09 - Feat.: - Title: Verejná doprava má byť bezpečná. Aj psychicky. Hovorí nová kampaň vo vlakoch
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 13:42