V novej kampani O2 je hlavnou postavou najnovšej kampane jej zamestnanec, inžinier sietí Tomáš.O2
StoryEditor

O2 do novej kampane obsadila svojho zamestnanca. Inžiniera 5G sietí Tomáša

24.09.2024, 10:13
Autor:
michmich

Kampaň, za ktorou stojí agentúra TRIAD, má navyše výraznú regionálnu rovinu. V každom okrese, kde O2 zmodernizovalo sieť, budú na bigboardoch, citylightoch a online formátoch upravené panorámy tak, aby boli typické pre danú lokalitu.

Najnovšia kampaň ukazuje zamestnanca Tomáša Kinika – inžiniera O2 sietí – pri každodennej práci. Jeho úlohou je zlepšovať kvalitu 5G siete po celom Slovensku. Televízny spot zobrazuje tvrdú prácu, ľudský prístup a tiež humor, pričom autenticky zachytáva nástrahy aj krásne výhľady, s ktorými sa Tomáš stretáva. Aj preto v televíznom spote nastáva vtipný moment, kedy Tomáš zistí, že si v aute zabudol kartičku, bez ktorej sa mu nepodarí zlepšiť sieť na danom mieste.

image

V novej kampani O2 je hlavnou postavou najnovšej kampane jej zamestnanec, inžinier sietí Tomáš.

O2
„Podarilo sa nám nájsť koncept, v ktorom prepájame enormné úsilie našich zamestnancov, ktorí dlhodobo makajú na modernizácii sieťovej infraštruktúry s ľudským prístupom samotného inžiniera O2 sietí Tomáša,“ približuje Lucia Petrášová, riaditeľka značky a komunikácie v O2.

"Chápeme, že vnímanie kvality siete je pre zákazníkov kľúčové a niekedy veľmi subjektívne. Preto sme sa rozhodli ukázať reálneho človeka, ktorý je za tým všetkým," hovorí Šimon Gál, kreatívny líder kampane z TRIAD-u.

Kampaň bude prebiehať naprieč viacerými kanálmi, vrátane televízie, rádia, outdoorových formátov a online platforiem. V online priestore sa zameria na vysvetlenie procesu modernizácie siete a priblíženie výhod 5G technológie.

image

V novej kampani O2 je hlavnou postavou najnovšej kampane jej zamestnanec, inžinier sietí Tomáš.

O2
Kampaň má tiež výraznú regionálnu rovinu. V každom okrese, kde O2 zmodernizovalo sieť, budú na bigboardoch, citylightoch a online formátoch upravené panorámy tak, aby boli typické pre danú lokalitu. Tým chce O2 zdôrazniť regionálny rozmer a špecifickosť svojej siete, a tak komunikovať priamo s miestnymi zákazníkmi.

Nová kampaň operátora ukazuje, že zamestnanci v O2 Slovakia a CETIN Networks urobili v poslednej dobe obrovský kus práce, aby si zákazníci po celom Slovensku mohli užívať výhody najmodernejšej 5G siete. Tá je momentálne dostupná už pre 81,4 percent ľudí a prináša najmä rýchlejšie a stabilnejšie dátové pripojenie.

Vizitka kampane:

Klient: Lucia Petrášová, Natalia Sinay, Štefan Póša, Dominika Šugareková, Lukáš Valla

Credits Agentúra: TRIAD

Creative director: Martin Woska, Šimon Gál

Strategy director: Martin Woska, Šimon Gál

Copywriter: Matúš Priehoda, Juraj Stehlík, Šimon Gál

Art director: Kamil Krajňák, Patrícia Kanisová

Accout Manager: Natália Blašková, Martina Bátorová, Lisa Koryakina

Account Director: Martin Pajerský

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Milan Balogh

Fotograf: Matúš Bence

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 13:46