V panelovej diskusii na konferencii Strategie Forum diskutovali o príležitostiach, ktoré priniesla Liga majstrov Lucia Tobolková z Ticketportalu, Tomáš Straka za ŠK Slovan Bratislava, Tomáš Buzek zo Slavie Praha, Pavel Krbec z Livesport a šéfproducent športu Markiza Group Martin Lisý. 
StoryEditor

Voyo raketovo narástlo, Liga majstrov prilákala desaťtisíce predplatiteľov

14.10.2024, 08:18
  • Futbalová Liga majstrov priniesla na Slovensko mnohé výzvy aj príležitosti. A to aj v oblasti marketingu.
  • Ako sa predávali lístky? Koľko by mali ideálne stáť, aby to nebolo málo ani príliš veľa?
  • Ako treba pracovať s fanúšikmi a čo musel Slovan urobiť so svojimi zmluvnými partnermi?
  • Aj o tom sme sa rozprávali na konferencii Stratégie Fórum. 

Športoví fanúšikovia sú vo vytržení. Na Slovensko sa po dlhých rokoch vrátila skupinová fáza Ligy majstrov. Ako ju marketovať, predávať lístky, čo treba urobiť v brandingu a prečo museli slovanisti zakryť logá všetkých svojich partnerov?

UEFA má v prípade tejto súťaže špecifické pravidlá. „Od začiatku sme vedeli, že budeme predávať iba balíčky vstupeniek na všetky štyri zápasy. Interne sme si zadefinovali, že do prvého zápasu, ktorý sme hrali v Glasgowe, chceme mať vypredané. A najjednoduchšou formou boli balíčky,“ vysvetlil marketingový riaditeľ Slovana Tomáš Straka na Stratégie Fórum.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 89% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2024 04:27