StoryEditor

Anketa Stratégií: Na trhu dominujú marketingové alebo zamestnanecké eventy?

14.10.2024, 10:54
  • Ako sa mení podiel eventov ako súčasť marketingu firiem verzus podiel eventov ako súčasť starostlivosti o zamestnancov? Čo tento podiel najviac ovplyvňuje? Zisťovali sme priamo v agentúrach.
  • Viac o eventoch sa dozviete v špecializovanej prílohe Eventy 2024, ktorá je vložená do aktuálneho vydania magazínu Stratégie. Už teraz si ju môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku
image

Marek Furmanczuk

Marek Furmanczuk, CEO PARSENN – branded experience boutique

V uplynulých mesiacoch u nás čoraz častejšie dochádza k prepájaniu interných eventov s tými marketingovými. Ide o snahu, ktorú z našej strany plne podporujeme, aj keď nie je práve najjednoduchšia. Je úžasné sledovať, ako sa „skladníci“ menia na ambasádorov svojich oddelení – napríklad pri neformálnych diskusiách so zákazníkmi. Tento prístup prináša výhody nielen zadávateľovi eventu, ale aj zákazníkom, keďže vedie k prehĺbeniu vzájomného pochopenia a rešpektu. Samozrejme, nie vždy je to možné, no špecificky v prípade menších spoločností sa nám tento prístup naozaj osvedčil.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. október 2024 15:11