StoryEditor

Anketa Stratégií: Patrí digitál pre zadávateľov k ich prioritám?

21.10.2024, 11:53
Autor:
michmich
  • Aké inovácie ste implementovali v poslednom čase do svojich performance kampaní a aké výsledky ste nimi dosiahli?
  • Čo sa vám osvedčilo a čo, naopak, nefungovalo podľa očakávania?
  • Tieto otázky sme sa opýtali na marketingových oddeleniach top zadávateľov. Prečítajte si ich skúsenosti a postrehy k výkonnostnému marketingu. 
  • Viac o výkonnostnom marketingu sa dozviete v špecializovanej prílohe Výkonnostné agentúry 2024, ktorá je vložená do aktuálneho vydania magazínu Stratégie. Už teraz si ju môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku
image

Roman Rajtár, marketingový riaditeľ Škoda Auto Slovensko

Roman Rajtár, Head of Marketing Škoda Auto Slovensko

Inovatívne formáty sa snažíme implementovať, len čo sú na našom trhu k dispozícii a dávajú nám zmysel. Naposledy sme na odporúčanie našej mediálnej agentúry PHD zapojili nový typ kampane pre Google Ads s názvom Demand Gen. Ide o formát využívajúci širšie spektrum nástrojov a placementov od Googlu s optimalizáciou na konverzie s využitím kombinácie videí a bannerov. Rozdiely oproti štandardným programatickým bannerom sú napríklad umiestnenia v Gmaile, Google Discovery alebo

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 89% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. október 2024 11:54