StoryEditor

Budovanie značky je beh na dlhú trať

09.11.2024, 08:00
Autor:
palpal
  • „Malé značky idú rady proti prúdu,“ hovorí Creative Strategy Director mediálnej agentúry Digiline Tomáš Cako. A neraz sú do budovania brandu ochotné aj investovať. No v princípe platí, že väčšinou robia iba to najnevyhnutnejšie.
  • Čo treba robiť konzistentne? Akú úlohu má kreatíva a koľko to celé bude stáť?
  • Viac článkov na túto tému nájdete v našej špeciálnej prílohe Stratégií Slovenské značky 2024, ktorú si môžete stiahnúť aj v PDF.

Čím väčší brand, tým zaujímavejší klient – ako veľmi je toto tvrdenie pravdivé alebo naopak?

Toto sa nedá takto generalizovať. Sú globálni klienti, ktorí majú všetko nalinkované, ale sú aj veľké značky, ktoré rady experimentujú a sú lídrami v marketingu. To isté však platí aj pri menších značkách. Niektoré idú rady proti prúdu, iné skôr na istotu.

Sú menšie slovenské brandy ochotné investovať do externej komunikácie a marketingu? V čom vynikajú a kde majú medzery?

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 03:47