StoryEditor

Zástupcovia malých značiek: LinkedIn je zásadný, investujeme do performance aj influencerov (anketa Stratégií)

15.11.2024, 09:05
Autor:
palpal
  • Veselý čaj, GymBeam, Gentlejam, eyekido, Biela perla. Všetko sú to menšie lokálne značky. No ich marketingové aktivity sú pomerne viditeľné. 
  • V GymBeam majú na marketingovom oddelení až 130 ľudí, vytvorili si teda až vlastnú in house agentúru. 
  • Pre Gentlejam je zásadný LinkedIn, tam sa odohráva veľká časť biznisu značky. 
  • Vo Veselom čaji upustili od influencer marketingu, lebo pre nich prestal byť efektívny. 
  • Zástupcov slovenských značiek, väčšinou menších, sme sa pýtali na to, aké stratégie volia v marketingu, čo je pre ne najdôležitejšie a aké kanály využívajú na svoju komunikáciu.
  • Prečítajte si aj ďalšie články v špecizovanej prílohe Slovenské značky, ktorú si môžete stiahnuť v PDF v tomto článku.
image

Mária Cicmanová, GymBeam

Mária Cicmanová, CMO Gymbeam

Chceli sme predstaviť fitnes značku, ktorá nebude určená len pre kulturistov, ale osloví aj ženy a vlastne všetkých, ktorí chcú žiť zdravo a možno nevedia, ako na to. Preto sme sa zamerali predovšetkým na edukáciu a vyvracanie zaužívaných mýtov spojených s výživou. Kľúčový pre nás bol obsahový marketing a – na tú dobu úplne unikátna – spolupráca s influencermi.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 09:05