Nová kampaň HYZA s Oliverom Oswaldom
StoryEditor

Skontrolujte si pôvod mäsa. Radí Oliver Oswald v novom spote pre HYZU

18.11.2024, 09:34
Autor:
palpal

Novú kampaň pre HYZA pripravila agentúra Hype.

Agentúra Hype a spoločnosť HYZA uvádzajú originálnu kampaň zameranú na informovanie spotrebiteľov o dôležitosti sledovania pôvodu mäsa. Tvárou kampane je obľúbený herec Oliver Oswald, ktorý v odľahčenom televíznom spote vysvetľuje význam dôležitých informácií na produktoch.

„Naša spolupráca s HYZA je pre nás nielen príležitosťou vytvoriť niečo nové, ale aj poslaním. Veríme, že táto kampaň ľudí zaujme a pomôže im uvedomiť si, aký je pôvod potravín dôležitý. Tešíme sa z toho, že prinášame príbeh, ktorý nielen vzdeláva, ale podporuje povedomie, znalosť a domácu kvalitu,“ hovorí Peter Šándor managing director Hype.

Vizitka:

Klient: HYZA a.s.
Agentúra: Hype
Creative Director: Vojto Kósa
Art Director: Branislav Tomčík
Copywriter: Ema Stanovská, Vojto Kósa
Account Manager: Richard Krumaj
Produkcia: Zeldeo s.r.o.
Réžia: Jakub Cheban

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2024 09:35