Nová kampaň Tesco mobile je v znamení oslavy narodenínTesco mobile
StoryEditor

Vianočná kampaň operátora Tesco mobile je narodeninová

18.11.2024, 12:05
Autor:
michmich

Virtuálny mobilný operátor stále vo svojej kampani stavia na posádku troch surikát. Tie v novom vianočnom spote prekvapí nečakaná návšteva.

Zatiaľ čo sa v tomto období značky predbiehajú v súťaži o najlepšiu vianočnú reklamu, Tesco mobile stále oslavuje svoje narodeniny. V predchádzajúcej letnej kampani predstavil svoju posádku troch surikát, ktoré v novom spote prekvapí nečakaná návšteva.

Okrem iného prináša operátor aj svoju novú predplatenú SIM kartu s názvom Topka. Tá ponúkne ešte výhodnejšie dáta a volania pre aktuálnych či nových zákazníkov. 

„Po letnej imidžovej kampani, ktorá mala za úlohu predstaviť predovšetkým novú trojicu surikát, sme sa počas Vianoc rozhodli komunikovať viac produktovo. Máme totiž novinku - kartu Topka, ku ktorej pridávame aj 150 GB dát ako darček. A to je určite dobrý dôvod na poriadnu oslavu,“ povedal marketingový manažér Tesco mobile Matúš Volný.

image

Nová kampaň Tesco mobile je v znamení oslavy narodenín

Tesco mobile
Agentúra Elite Monday Lovers, ktorá novú kampaň vymýšľala, stavila na kontrast medzi tradičným vianočným obdobím a večernou párty atmosférou v karibských končinách. Po siréne prináša nový spot aj ďalšiu epizódnu postavu, ktorá prišla ako „ustrelený“ nápad v rámci brainstormingu.

„Skoro každý dobrý nápad začína slovami na brainstormingu:,Napadla mi taká ustrelená vec…‘ Takto podobne vznikol aj náš nápad, že do vianočnej reklamy Tesco mobile dáme chápadlo chobotnice. Teší ma, že sme mohli v období zimy a vianočných reklám priniesť trochu letnej atmosféry v podobe našich surikatích moreplavcov,“ opisuje copywriterka Barbora Grič, Elite/ML.

To, ako nakoniec dopadne oslava narodenín, si môžete pozrieť v aktuálne bežiacom TV spote.

360-ková kampaň je nasadená v ATL, ako aj v BTL od 13. novembra 2024. Na výrobe a produkcii spotu sa opäť podieľalo ALIEN studio pod taktovkou režiséra Martina Marčeka.

Vizitka TV a online kampane

Názov kampane: 150 GB dát ako darček

Klient: Tesco mobile Slovensko – Veronika Knapová, Lenka Pavlíčková

Agentúra: Elite/Monday Lovers

Creative & Strategy Director: Peter Šurín

Associate Creative Director: Slavomír Artim

Copywriters: Barbora Grič, Slavomír Baran, Barbora Jurovcová

Art Director: Ivan Tichý, Juraj Vačko

Graphic Designers: Filip Bíly, Oto Lazar, Marek Hanko

Account Director: Roman Breja

Account Manager: Annamária Vajsová

Social Media: Kitti Simon, Júlia Hajdúchová

Produkcia: ALIEN studio

Réžia: Martin Marček

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. december 2024 04:04