Santa Claus prináša do predajní BILLA vianočné žreby.
StoryEditor

Santa Claus, havária a padajúce žreby. Takto sa začínajú Vianoce v BILLA

03.12.2024, 10:12
  • Vo vianočnej kampani BILLA nebudú padať slzy z dojímavých scén, ale výhry a to rovno na všetkých. Reťazec zákazníkom prináša niečo neobvyklé – vianočné žreby, z ktorých každý je výherný.
  • Kreatívny spot, ktorý sa začína nečakaným príchodom Vianoc do BILLA, pripravila agentúra MullenLowe GGK v spolupráci s režisérom Jonášom Karáskom.

 

BILLA sa rozhodla tieto Vianoce pobaviť, prekvapiť a sústrediť sa na skutočné potešenie zákazníkov. V novej kampani, ktorú spúšťa už v tieto dni, prináša zákazníkom niečo neobvyklé – vianočné žreby. Reťazec chce prilákať tým, že každý žreb je výherný. Hlavnou výhrou je veľký vianočný nákup v hodnote 50 €. Šťastlivec si ju môže zotrieť, ak trafí správne políčka. Každý jeden žreb má však aj stieracie políčko so zľavou až do 20 %. Preto môže značka tvrdiť, že tieto Vianoce padne výhra na všetkých.

Agentúra MullenLowe GGK v spolupráci s režisérom Jonášom Karáskom pripravila kreatívny spot, ktorý sa začína nečakaným príchodom Vianoc do BILLA. Vianoce tu totiž odštartuje Santa Claus. A to naozaj veľkolepým spôsobom – nárazom saní rovno do loga predajne. Čo sa stane následne si môžete pozrieť vo videu.

„Výzvou pre nás bolo skĺbiť pomerne hardsellovú propozíciu s vianočnou atmosférou a naším konceptom pri relatívne krátkej stopáži. Riešením je výrazná vtipná pointa podporená chytľavým vianočným hitom. Na konci do seba všetko pekne zapadá a vytvára zrozumiteľný odkaz našej kampane,“ povedal Peter Ižo, Associate Creative Director agentúry MullenLowe GGK.

„Vzhľadom na dvadsaťsekundový timing spotu sme si povedali, že nie je priestor na rozohratie dojímavého vianočného príbehu. Navyše sme predpokladali, že takýchto emotívnych spotov bude v predvianočnom období mnoho (a nemýlili sme sa). Sústredili sme sa preto na to, ako čo najjednoduchšie a s kúskom vtipu ukázať, prečo sa Vianoce začínajú práve v Billa,“ doplnil Štefan Hellvis Klučka, art director agentúry MullenLowe GGK.

Vianočnú atmosféru a samotný príbeh spotu dolaďuje aj ikonická pieseň „Santa Claus is Coming to Town“, ktorá bola jasnou voľbou symbolizujúcou radostné očakávanie príchodu Vianoc. Kľúčový vizuál kampane, na ktorom môžete vidieť herečku Gabrielu Marcinkovú – tvár značky BILLA, nafotil Martin Fridner.

image

V tohtoročnej vianočnej kampani BILLA prináša vianočné žreby.

„Na Vianoce chceme našich zákazníkov odmeniť štedrými výhrami, a preto sme pre nich pripravili vianočné žreby, kde vyhráva naozaj každý. Kampaň sme tentoraz uchopili v odľahčenom duchu a pozornosť divákov sme sa rozhodli upútať zábavným konceptom so Santa Clausom, ktorému Gabika Marcinková v tomto spote prenechala hlavnú úlohu. Vianočnú atmosféru sme zvýraznili známou vianočnou skladbou o Santovi. Veríme, že kampaňou divákov pobavíme a že aj vďaka našim žrebom budú mať Vianoce štedré a veselé,“ vyjadrila sa Denisa Pernicová, head of strategic marketing, BILLA.

Kampaň pobeží v online, outdoore a vo vlastných médiách spoločnosti BILLA. Nový koncept s vianočnými žrebmi prinesie každému zákazníkovi výhru, a tým aj skutočný zážitok z nákupu.

 

Vizitka:

Klient: BILLA Slovensko, Denisa Pernicová, Dana Jánošová
Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Štefan Hellvis Klučka, Michael Durczok
Copywriter: Michala Chlebíková
Account manager: Martin Albert, Lenka Časnovská
Produkčná agentúra: Protos Productions
Réžia: Jonáš Karásek
Kamera: Martin Chlpík
Strih: Matej Beneš
Hudba: Santa Claus is Coming to Town
Interpret a aranžmán: Fatmusic
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnoci
Kostýmy: Danica Raytchev
Make up/hair: Lea Dubaj, Miroslava Bauchová
Postprodukcia: Studio Ekran
Fotograf: Martin Fridner

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2024 10:16