MullenLowe GGK pre Ligu za duševné zdravie s vianočnou kampaňou.Liga za duševné zdravie
StoryEditor

Kampaň, v ktorej citlivý odkaz svetu spojili s názvami filmových vianočných klasík

23.12.2024, 16:53
Autor:
michmich

Senior by nemal byť nikdy Sám doma, ľudí bez domova nepoteší Mrázik a mladí by mali mať niekoho, kto im dá aspoň Tri oriešky. Agentúra MullenLowe GGK pripravila pre Ligu za duševné zdravie citlivo spracovanú vianočnú kampaň.

Liga za duševné zdravie už takmer 25 rokov spája desiatky organizácií a združení, ktoré sa na Slovensku venujú problematike duševného zdravia. Jej hlavným poslaním je komunikovať túto tému navonok smerom k širokej verejnosti a odbúravať mýty a predsudky spojené s duševným zdravím.

image

MullenLowe GGK pre Ligu za duševné zdravie s vianočnou kampaňou.

Liga za duševné zdravie
Dôležitú úlohu v komunikácii bude od 1. januára zohrávať reklamná agentúra MullenLowe GGK. „Sme radi, že môžeme Lige pomôcť v jej dôležitom poslaní. Duševné zdravie a jeho vplyv na celkovú pohodu považujeme aj u nás v agentúre za mimoriadne dôležité, špeciálne v týchto zaujímavých časoch,“ uviedol Marek Pajtáš, CEO agentúry MullenLowe GGK a dodal: „Samozrejme, tešíme sa na nové kreatívne výzvy a bude nám cťou pracovať na rozvoji značky, ktorá robí tak veľa pre celú spoločnosť.“

Na spoluprácu s novou agentúrou sa tešia aj v Lige za duševné zdravie. „Už prvá kampaň, ktorú sme spoločne pripravili koncom roku 2024 a ktorou bojujeme proti osamelosti marginalizovaných skupín, ukázala, že sme si vybrali dobre,“ uviedol Martin Knut, predseda správnej rady LDZ.

image

MullenLowe GGK pre Ligu za duševné zdravie s vianočnou kampaňou.

Liga za duševné zdravie
V kampani agentúra spojila názvy známych vianočných filmov s osudmi osamelých ľudí. V televízii, rádiu, outdoore i na sociálnych sieťach sa dozvieme, že na Vianoce by žiadny senior nemal byť SÁM DOMA, že ľudí bez domova nepoteší MRÁZIK, a že osamelí mladí ľudia by mali mať niekoho, kto im dá aspoň TRI ORIEŠKY.

Kampaň tiež pripomína, že ak niekto potrebuje pomoc, môže sa s dôverou obrátiť na bezplatnú anonymnú 24-hodinovú linku dôvery Nezábudka, kde sa dočká odbornej pomoci.

„Po cca šiestich rokoch sa vraciam k mojej srdcovej značke a moja radosť je o to väčšia, že sa opäť ukázalo, ako veľa dokážu ľudia spraviť pre pekný výsledok, ak ide o dobrú vec. Preto by som sa rád touto cestou poďakoval aj externým dodávateľom zapojeným do projektu, že odviedli kvalitný profesionálny výkon, dali do projektu kus svojho srdca a to všetko bez nároku na honorár,“ dodal Vlado Slivka, ChiefCreative Officer MullenLowe GGK.

image

MullenLowe GGK pre Ligu za duševné zdravie s vianočnou kampaňou.

Liga za duševné zdravie

Vizitka kampane:

Creative Director: Vlado Slivka

Art Director: Viktor Karvai, Braňo Mladý

Copywriter/Ideamaker: Vlado Križan

Account: Ivana Hegedüsová

Production Manager: Sebastián Šimunek

Produkcia: LoweMakers

Foto: Martin Fridner

Video/Edit: Viktor Gubka

MUAH: Lea Dubaj

Styling: Magdaléna Bohuš

Set: Anna Revická

Voiceover: Štefan Bučko

Sound design: Surosound

Hudba: Matúš Široký

Mediálny priestor poskytli: TA3, STVR, Bigmedia

Tlač zabezpečil: X-print s.r.o.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. december 2024 17:20