Liga za duševné zdravie už takmer 25 rokov spája desiatky organizácií a združení, ktoré sa na Slovensku venujú problematike duševného zdravia. Jej hlavným poslaním je komunikovať túto tému navonok smerom k širokej verejnosti a odbúravať mýty a predsudky spojené s duševným zdravím.
Dôležitú úlohu v komunikácii bude od 1. januára zohrávať reklamná agentúra MullenLowe GGK. „Sme radi, že môžeme Lige pomôcť v jej dôležitom poslaní. Duševné zdravie a jeho vplyv na celkovú pohodu považujeme aj u nás v agentúre za mimoriadne dôležité, špeciálne v týchto zaujímavých časoch,“ uviedol Marek Pajtáš, CEO agentúry MullenLowe GGK a dodal: „Samozrejme, tešíme sa na nové kreatívne výzvy a bude nám cťou pracovať na rozvoji značky, ktorá robí tak veľa pre celú spoločnosť.“Na spoluprácu s novou agentúrou sa tešia aj v Lige za duševné zdravie. „Už prvá kampaň, ktorú sme spoločne pripravili koncom roku 2024 a ktorou bojujeme proti osamelosti marginalizovaných skupín, ukázala, že sme si vybrali dobre,“ uviedol Martin Knut, predseda správnej rady LDZ.
V kampani agentúra spojila názvy známych vianočných filmov s osudmi osamelých ľudí. V televízii, rádiu, outdoore i na sociálnych sieťach sa dozvieme, že na Vianoce by žiadny senior nemal byť SÁM DOMA, že ľudí bez domova nepoteší MRÁZIK, a že osamelí mladí ľudia by mali mať niekoho, kto im dá aspoň TRI ORIEŠKY.Kampaň tiež pripomína, že ak niekto potrebuje pomoc, môže sa s dôverou obrátiť na bezplatnú anonymnú 24-hodinovú linku dôvery Nezábudka, kde sa dočká odbornej pomoci.
„Po cca šiestich rokoch sa vraciam k mojej srdcovej značke a moja radosť je o to väčšia, že sa opäť ukázalo, ako veľa dokážu ľudia spraviť pre pekný výsledok, ak ide o dobrú vec. Preto by som sa rád touto cestou poďakoval aj externým dodávateľom zapojeným do projektu, že odviedli kvalitný profesionálny výkon, dali do projektu kus svojho srdca a to všetko bez nároku na honorár,“ dodal Vlado Slivka, ChiefCreative Officer MullenLowe GGK.
Vizitka kampane:
Creative Director: Vlado Slivka
Art Director: Viktor Karvai, Braňo Mladý
Copywriter/Ideamaker: Vlado Križan
Account: Ivana Hegedüsová
Production Manager: Sebastián Šimunek
Produkcia: LoweMakers
Foto: Martin Fridner
Video/Edit: Viktor Gubka
MUAH: Lea Dubaj
Styling: Magdaléna Bohuš
Set: Anna Revická
Voiceover: Štefan Bučko
Sound design: Surosound
Hudba: Matúš Široký
Mediálny priestor poskytli: TA3, STVR, Bigmedia
Tlač zabezpečil: X-print s.r.o.