„Chcem nadviazať na svojich predchodcov, ktorí viedli Unilever počas poslednej dekády a skvele sa podpísali na rozvoji našej firemnej kultúry a našich ľudí, a pokračovať v implementácii zodpovedného biznisu ako interne, tak voči našim zákazníkom a spotrebiteľom. Máme veľa skvelých značiek. Budem sa usilovať, aby pomáhali rozjasňovať každý deň čo najviac spotrebiteľom v Čechách a na Slovensku.“
Jano Hlaváč má rozsiahle skúsenosti z exekutívnych rolí, vrátane vedenia kategórií Potravín a Zmrzliny pre Českú a Slovenskú republiku. Svoje skúsenosti nazbieral v rámci rôznych pozícií v marketingu, trade marketingu a obchode. V minulosti tiež úspešne viedol transformačný program pre región strednej a východnej Európy, tzv. Fuel 4 Sustainable Growth. Tento program bol zameraný na pomoc tímom pri identifikácii úsporných opatrení a ich premene na efektívnejšie investície smerujúce k akcelerácii rastu. V roku 2022 prevzal kategóriu Potravín v Poľsku a od roku začiatku roku 2024 rozšíril zodpovednosť na región strednej a východnej Európy.
Zo svojej novej pozície bude zastrešovať lokálne riadenie spoločnosti, rozvoj 4 divízií na oboch trhoch (Food, Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care), rozvoj firemnej kultúry a zamestnancov.
Jano Hlaváč vyštudoval medzinárodný obchod na Vysokej škole ekonomickej, počas štúdia absolvoval študijný pobyt na kanadskej Richard Ivey School of Business v Ontáriu. V roku 2008 nastúpil do Unileveru, kde pôsobil na mnohých lokálnych aj medzinárodných pozíciách.