Prečo ste sa rozhodli, že pôjdete do voľby na prezidenta KRAS? Aké boli vaše základné pohnútky a myšlienky?
Keď som sa počas roka stretával s lídrami členských agentúr, cítil som podporu v témach, ktoré mi už dlhšie vŕtali v hlave. Išlo o smerovanie KRAS-u a reklamy na Slovensku, spoločné projekty, konkurencieschopnosť a širšiu spoluprácu na trhu. Povedal som si, že ak to zaujíma viac členov, bude vôľa podporiť tieto témy aj na úrovni prezídia. Rozhodol som sa zapojiť do diskusií kandidátov. A prezídium ma následne zvolilo za prezidenta. V KRAS-e to funguje tak, že valné zhromaždenie najskôr zvolí priamo 5-členné prezídium a to si spomedzi seba vyberá prezidenta. Aj keď, samozrejme, predstavu o zložení a kompetenciách prezídia sme prezentovali už valnému zhromaždeniu.
So šéfovaním v brandžovej asociácii už máte skúsenosti. V minulosti ste boli prezidentom ADMA. Nestačilo? Alebo už funguje selektívna pamäť?:)
Veľmi dobre si pamätám, aké uvoľnenie prišlo po skončení môjho funkčného obdobia v ADMA. Rozhodnutie nepokračovať na poste prezidenta však súviselo s tým, že nás čakal veľký nárast agentúry po vyhratých tendroch, lockdowny a doma r...
Zostáva vám 85% na dočítanie.