StoryEditor

Peter Šurín: Nechcem byť rušňovodičom, ktorý bude riadiť KRAS na ďalšiu zastávku

09.01.2025, 10:44
  • Vedením Klubu reklamných agentúr Slovenska bol na najbližšie dva roky poverený Peter Šurin z agentúry Elite/Monday Lovers. 
  • Nový prezident KRASu a zároveň bývalý prezident ADMA, v rozhovore pre Stratégie porovnal obe organizácie a rozprával o plánoch a víziách pre svoje volebné obdobie.
  • Kľúčovými projektami KRASu aj naďalej zostávajú súťaže Zlatý klinec, EFFIE a Young Lions.
  • Horúcou témou reklamných agentúr, ktorá sa aktuálne rieši, je problematika Férového tendra.

Prečo ste sa rozhodli, že pôjdete do voľby na prezidenta KRAS? Aké boli vaše základné pohnútky a myšlienky?

Keď som sa počas roka stretával s lídrami členských agentúr, cítil som podporu v témach, ktoré mi už dlhšie vŕtali v hlave. Išlo o smerovanie KRAS-u a reklamy na Slovensku, spoločné projekty, konkurencieschopnosť a širšiu spoluprácu na trhu. Povedal som si, že ak to zaujíma viac členov, bude vôľa podporiť tieto témy aj na úrovni prezídia. Rozhodol som sa zapojiť do diskusií kandidátov. A prezídium ma následne zvolilo za prezidenta. V KRAS-e to funguje tak, že valné zhromaždenie najskôr zvolí priamo 5-členné prezídium a to si spomedzi seba vyberá prezidenta. Aj keď, samozrejme, predstavu o zložení a kompetenciách prezídia sme prezentovali už valnému zhromaždeniu.

So šéfovaním v brandžovej asociácii už máte skúsenosti. V minulosti ste boli prezidentom ADMA. Nestačilo? Alebo už funguje selektívna pamäť?:)

Veľmi dobre si pamätám, aké uvoľnenie prišlo po skončení môjho funkčného obdobia v ADMA. Rozhodnutie nepokračovať na poste prezidenta však súviselo s tým, že nás čakal veľký nárast agentúry po vyhratých tendroch, lockdowny a doma r...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. január 2025 17:22