Záhady stratených kapsúl Nespresso rieši detektív George
StoryEditor

Detektív George bude riešiť záhady kávy Nespresso po celý rok

15.01.2025, 09:37
Autor:
palpal
  • V novej televíznej reklame Nespresso získal George Clooney úplne nečakanú úlohu. Stáva sa detektívom Georgom.
  • Spolu s herečkami Evou Longoria, Camille Cottin a Kim Go-Eun zažiaria v príbehu plnom záhad kávy Nespresso.
  • Reklama mala celosvetovú premiéru 15. januára, pričom záhadné príbehy sa budú rozvíjať po celý rok 2025.

Nespresso pripravilo pre všetkých milovníkov dobrej kávy napínavý začiatok roka. Celosvetový ambasádor značky George Clooney sa na obrazovky vracia ako charizmatický detektív George. V televíznej reklame inšpirovanej kriminálnymi príbehmi vystúpi aj Eva Longoria, Camille Cottin a Kim Go-eun. Detektívka, odohrávajúca sa v elegantnom prostredí vlaku, stvárňuje kávy Nespresso ako skutočné klenoty s nezabudnuteľnou chuťou.

Napínavý, ale pritom odľahčený spot prenáša divákov do prostredia fiktívneho luxusného vlaku. Bohatá dedička, francúzska herečka Camille Cottin, nahlási nevysvetliteľnú lúpež – nie diamantov či perál, ale drahocenných kávových kapsúl Nespresso.

Našťastie je tu detektív George, ktorý postupne vyspovedá podozrivých svedkov a všetky stopy ho zavedú až do reštauračného vozňa. Napätie stúpa a všetkých cestujúcich zamestnáva jediné – kto krádež spáchal? Mohla to byť šéfkuchárka Eva Longoria? Alebo snáď jej sous-chef Kim Go-eun?

Prostredníctvom hravých zvratov sa môžu sami diváci pokúsiť vyriešiť záhadu po boku detektíva Georgea. S humorom, šarmom a sofistikovanosťou, ktoré sú značke Nespresso vlastné. Kampaň ponúka úchvatný pohľad na svet Nespresso, kde je každá šálka kávy dobrodružnou výpravou aj nezabudnuteľnou chuťou.

image

George Clooney -detektív

George Clooney: „Natáčanie s Nespresso je vždy skvelé a táto kampaň bola neuveriteľne zábavná vďaka scenáru a obsadeniu. Bola to tiež prvá spolupráca s mojou dlhoročnou kamarátkou Evou, ktorá v príbehu spolu s Kim tvorí dokonalé kulinárske duo. Obe priniesli na natáčanie obrovskú energiu a boli skvele zohrané. Bol som tiež rád, že sa môžem znova stretnúť s Camille. Elegancia, ktorá z nej vyžaruje, bola pre túto úlohu jedinečná."

 

 

image

Eva Longoria - šéfkuchárka

Eva Longoria: „Kampane Nespresso sú ikonické vďaka obsadeniu a som veľmi rada, že som sa mohla stať súčasťou tejto rodiny aj ja. Natáčanie kampane bolo zábavné, pretože scenár bol odľahčený a vtipný, a všetci sme spolu pri práci skvele vychádzali. S Georgom sa poznáme už dlho, ale nikdy sme spolu nepracovali, bola teda veľká radosť byť na pľaci s ním aj Kim a Camille.”

 

 

image

Camille Cottin - bohatá dedička

Camille Cottin: „Bolo veľkou radosťou opäť pracovať s Georgeom Clooneym a byť súčasťou novej kampane Nespresso. Spolupráca s ním a dvoma nesmierne talentovanými herečkami na scéne postavenej v ikonických štúdiách Cinecittà v Ríme bola skvelá zábava. Ja aj celý tím sme si to veľmi užili.”

 

 

 

image

Kim Go Eun - zástupkyňa šéfkuchárky

Kim Go-eun: „Som nesmierne hrdá, že môžem byť súčasťou tejto globálnej kampane. Spolupráca s mojimi kolegyňami a kolegami bola veľkým potešením a privádzanie scenára k životu nás neskutočne bavilo. Pri natáčaní aj mimo neho sme sa veľmi nasmiali. Spolupráca s Nespresso je vždy radosťou a tentoraz to bolo skutočne výnimočné.”

 

 

 

Reklama mala celosvetovú premiéru 15. januára a jej cieľom je osloviť milovníkov kávy rovnako ako fanúšikov filmových príbehov. Záhada sa bude rozvíjať v televízii, online, na sociálnych sieťach aj v Nespresso Boutiques po celý rok 2025.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 10:14