Nespresso pripravilo pre všetkých milovníkov dobrej kávy napínavý začiatok roka. Celosvetový ambasádor značky George Clooney sa na obrazovky vracia ako charizmatický detektív George. V televíznej reklame inšpirovanej kriminálnymi príbehmi vystúpi aj Eva Longoria, Camille Cottin a Kim Go-eun. Detektívka, odohrávajúca sa v elegantnom prostredí vlaku, stvárňuje kávy Nespresso ako skutočné klenoty s nezabudnuteľnou chuťou.
Napínavý, ale pritom odľahčený spot prenáša divákov do prostredia fiktívneho luxusného vlaku. Bohatá dedička, francúzska herečka Camille Cottin, nahlási nevysvetliteľnú lúpež – nie diamantov či perál, ale drahocenných kávových kapsúl Nespresso.
Našťastie je tu detektív George, ktorý postupne vyspovedá podozrivých svedkov a všetky stopy ho zavedú až do reštauračného vozňa. Napätie stúpa a všetkých cestujúcich zamestnáva jediné – kto krádež spáchal? Mohla to byť šéfkuchárka Eva Longoria? Alebo snáď jej sous-chef Kim Go-eun?
Prostredníctvom hravých zvratov sa môžu sami diváci pokúsiť vyriešiť záhadu po boku detektíva Georgea. S humorom, šarmom a sofistikovanosťou, ktoré sú značke Nespresso vlastné. Kampaň ponúka úchvatný pohľad na svet Nespresso, kde je každá šálka kávy dobrodružnou výpravou aj nezabudnuteľnou chuťou.
George Clooney: „Natáčanie s Nespresso je vždy skvelé a táto kampaň bola neuveriteľne zábavná vďaka scenáru a obsadeniu. Bola to tiež prvá spolupráca s mojou dlhoročnou kamarátkou Evou, ktorá v príbehu spolu s Kim tvorí dokonalé kulinárske duo. Obe priniesli na natáčanie obrovskú energiu a boli skvele zohrané. Bol som tiež rád, že sa môžem znova stretnúť s Camille. Elegancia, ktorá z nej vyžaruje, bola pre túto úlohu jedinečná."
Eva Longoria: „Kampane Nespresso sú ikonické vďaka obsadeniu a som veľmi rada, že som sa mohla stať súčasťou tejto rodiny aj ja. Natáčanie kampane bolo zábavné, pretože scenár bol odľahčený a vtipný, a všetci sme spolu pri práci skvele vychádzali. S Georgom sa poznáme už dlho, ale nikdy sme spolu nepracovali, bola teda veľká radosť byť na pľaci s ním aj Kim a Camille.”
Camille Cottin: „Bolo veľkou radosťou opäť pracovať s Georgeom Clooneym a byť súčasťou novej kampane Nespresso. Spolupráca s ním a dvoma nesmierne talentovanými herečkami na scéne postavenej v ikonických štúdiách Cinecittà v Ríme bola skvelá zábava. Ja aj celý tím sme si to veľmi užili.”
Kim Go-eun: „Som nesmierne hrdá, že môžem byť súčasťou tejto globálnej kampane. Spolupráca s mojimi kolegyňami a kolegami bola veľkým potešením a privádzanie scenára k životu nás neskutočne bavilo. Pri natáčaní aj mimo neho sme sa veľmi nasmiali. Spolupráca s Nespresso je vždy radosťou a tentoraz to bolo skutočne výnimočné.”
Reklama mala celosvetovú premiéru 15. januára a jej cieľom je osloviť milovníkov kávy rovnako ako fanúšikov filmových príbehov. Záhada sa bude rozvíjať v televízii, online, na sociálnych sieťach aj v Nespresso Boutiques po celý rok 2025.