Čo v praxi táto informácia znamená? Pod značku Leo prechádza 130 agentúr a 15-tisíc zamestnancov. 8-tisíc ich pôsobí v Leo Burnett a 7-tisíc v Publicis Worldwide. Týka sa to 90 krajín sveta. Doteraz fungoval Leo Burnett ako najväčšia sieť kreatívnych agentúr siete Publicis.
Založenie spoločnosti Leo prichádza len mesiac na to, čo konkurečná spoločnosť Omnicom Media Group prevzala Interpublic Group, čím vznikla najväčšia reklamná spoločnosť sveta Táto dohoda spôsobila v reklame značný rozruch. Vedenie Publicisu tvrdí, že na spojené pod značku Leo pracovali niekoľko mesiacov a nereagujú iba na kroky svojej najbližšej konkurencie.
Názov Publicis Worldwide zanikne, výnimku dostane iba zopár trhov, napríklad Francúzsko, kde budú naďalej pôsobiť pobočky Publicis Conseil, Marcel a Publicis Luxe. Veľké zmeny čakajú región severnej Ameriky. Agentúry Publicis New York a Publicis Chicago sa premenujú na Leo New York a Chicago.
Kto bude šéfovať Leo?
Sieť agentúr bude ako spoluriaditelia viesť Marco Venturelli, ktorý je generálnym riaditeľom a hlavou kreatívy Publicis Conseil so sídlom v Paríži a CCO Publicis Groupe France, a Agathe Bousquet, prezidentka Publicis Groupe France. K vedeniu sa pridávajú ako hlavný strategický riaditeľ Gareth Goodall, CSO Publicis Creative U.S. a tiež šéf Publicis Groupe Canada Andrew Buce, ktorý bude šéfovať Leo North America.