Témou novej hardsellovej kampane Kauflandu sú nízke ceny. Agentúra THIS IS LOCCO sa rozhodla, že aj k takému priamočiaremu posolstvu pristúpi s humorom. Riešením bolo postaviť kampaň na claime „Senzačne nízke ceny, ktoré vás posadia“ a jeho doslovným zvizualizovaním.
V spote si totiž sadne naozaj každý, od zákazníka v Kauflande, cez robotníka na stavbe, až po koňa. Produkčne sa oň postarali PROTOS PRODUCTIONS a režisér Juraj Janiš, ktorý do spotu priniesol svoju špecifickú poetiku.
„Vie si kôň sadnúť? Toto bola dosť zásadná otázka, ktorú sme riešili v najnovšom cenovom spote pre Kaufland. A tiež pekný príklad toho, ako vie režisérsky treatment veci skomplikovať a zároveň posunúť. Ale myslím, že to stálo za to, a s režisérom Jurajom Janišom sme opäť vytvorili spot, ktorý je síce brutálne hardsellový, ale zároveň milý a zábavný,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
Práca so zvieratami bola skutočne jednou z produkčných výziev. Od koňa, ktorý odmietol sadnúť si viac než dvakrát, po kocúra, ktorý svoju lenivú polohu hral veľmi presvedčivo a odmietal sa pohnúť. Samozrejme, pri natáčaní nebolo ublížené žiadnemu zvieraťu – aj hýbajuci sa chvost kocúra v scéne na gauči je iba umelý.
Okrem televízneho spotu kampaň prebieha aj v outdoore, rádiu a v online.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovenská republika (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Baška Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Strategy Director: Juraj Kováč
Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Michal Roháček, Romana Kádeková
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica, Majka Vavrová
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Réžia: Juraj Janiš