V rámci dlhodobej iniciatívy Slobodu nápadom Tatra banka podporuje podnikanie na Slovensku. Podnikateľom prináša špeciálne produkty, služby a benefity, ktoré im uľahčujú rutinnú operatívu, aby sa mohli sústrediť na to, v čom sú naozaj dobrí.
Slobodu nápadom – a pre živnostníkov zvlášť
Tatra banka sa v tomto období sústreďuje práve na tých najmenších, no o nič menej podstatných podnikateľov – živnostníkov, ktorí sú mnohokrát na všetko sami. Okrem toho, že špičkovo ovládajú svoje remeslo, musia byť tak trochu tiež právnikmi, účtovníkmi, IT-čkármi, kuriérmi aj psychológmi.
V tomto roku aj im pribudli ďalšie povinnosti – odvádzanie transakčnej dane a povinný transakčný účet. Tatra banka to zobrala ako výzvu a hľadala spôsob, ako živnostníkom podnikanie v nových podmienkach zjednodušiť. Výsledkom je kampaň na benefity, v ktorej Tatra banka živnostníkom hovorí, že nové zákony síce už platia, ale oni platiť nemusia.„V kampani prezentujeme poriadne silné a užitočné benefity a chceli sme to komunikovať v čo najčistejšej forme. Snažili sme sa zbaviť všetkého nadbytočného, ako vo vizualite, tak aj vo wordingu, a zároveň sme chceli byť jasne kreatívne, vizuálne aj zvukovo rozpoznateľní. Myslíme si, že práve živnostníci, ktorí nemajú pri šírke svojich povinností čas navyše, náš priamočiary prístup ocenia. Tieto benefity sú pre živnostníkov, obrazne povedané, ako pracovné nástroje, ktoré používajú denne. Účinné, čisto funkčné a ovládateľné aj bez návodu,“ hovorí riaditeľ Echtu a stratég kampane Jakub Ptačin.
Bola to výzva„Táto kampaň bola naozaj výzva. Vedeli sme, že prinášame jedinečný benefit, potrebujeme silný strategický insight v zložitom segmente malých podnikateľov a zápasíme s časom na produkciu. Poďakovanie patrí predovšetkým kreatívnemu štúdiu Echt, s ktorým dlhodobo rozvíjame komunikáciu v tomto segmente pod platformou Slobodu nápadom. Jakub nás tentokrát poriadne vychallengoval a opäť ukázal hlboké pochopenie segmentu malých a stredných podnikateľov. Vážime si a ďakujeme za spoluprácu SORRYWECAN a LOVE THEM WORK(s), ktorí do toho s nami išli s nasadením aj napriek sviatkom a s vyžarovaním absolútneho pokoja, ochotní diskutovať a hľadať tie najlepšie riešenia. Veríme, že aj vďaka tomu prinášame našim klientom opäť o čosi lepší zážitok z podnikania s Tatra bankou,“ hovorí Alena Popovičová, Head of Marketing Communication Tatra banky.
Kampaň „Zákon platí. Vy nie.“ je on air od 15. januára a stretnúť sa s ňou môžete online, na sociálnych sieťach, v rádiu aj TV.
Vizitka kampane
Klient: Tatra banka
Head of Brand Management: Milada Halová
Head of Marketing Communication: Alena Popovičová
Brand manager: Mária Táborská
Online manager: Romana Gáborová
Agentúra: Studio Echt
Stratégia: Jakub Ptačin
Creative director: Jakub Ptačin, Juraj Zajačka
Idea making: Pavol Pružinec
Art director: Lucia Lavríková
Copywriter: Marián Balog, Erika Kľúčiková
Account director: Eva Kániková
Production: SORRYWECAN
Producer: Eduard Bartek
Director: Adam Rohal
Account manager: Sofia Horňáková
Postproduction manager: Sára Antal
Music & Sound designer: Peter Kašpar
Fotoprodukcia: LOVE THEM WORK(s)
Fotograf: Adam Tarana
Mediálna agentúra: ZenithMedia