StoryEditor

Orange vie, že najlepšia sieť má zmysel len vtedy, keď zlepšuje život každému človeku

06.02.2025, 14:57
Autor:
redred

Operátor v novej kampani z dielne MADE BY VACULIK a Hitchhiker Films nevídaným spôsobom upriamuje pozornosť na jej prínos do života človeka.

Mobilná sieť od Orangeu je najkvalitnejšou mobilnou sieťou na Slovensku. Získanie opätovného, v poradí už piateho ocenenia za najkvalitnejšiu mobilnú sieť na Slovensku od nezávislej renomovanej spoločnosti Commsquare, je pre Orange nielen dôležitým uznaním jeho kontinuálnej snahy prinášať zákazníkom tú najvyššiu kvalitu, ale veľkým záväzkom zároveň.

Orange vie, že najlepšia sieť má zmysel len vtedy, keď zlepšuje život každému človeku. V novej kampani z dielne MADE BY VACULIK a Hitchhiker Films nevídaným spôsobom upriamuje pozornosť na jej prínos do života človeka.

„V najlepšej sieti si môžeme volať, písať, googliť, streamovať či pozerať filmy, nech sme kdekoľvek. Pre všetkých je to samozrejmosť, my však chceme ísť ďalej. Pre nás je dôležité dávať technológiám ešte hlbší zmysel, našim poslaním je pomáhať zlepšovať život každému človeku. A práve to je leitmotívom našej novej kampane. V nej ukazujeme, že veci, ktoré sú pre mnohých samozrejmé, dokážu byť pre iných nenahraditeľné a pomáhajú im život skutočne zlepšovať. Orange je tu pre každého človeka,” povedal Tomáš Palovský, Chief Communication and Brand Reputation Officer spoločnosti Orange Slovensko.

Nová imidžová kampaň Orangeu, ktorá bude nasadená od zajtra 7.2.2025, ukazuje “obyčajné” využívanie najlepšej siete cez neobyčajného hlavného hrdinu. Na prvý pohľad bežný príbeh odhaľuje, že s najlepšou sieťou môže život človeka nabrať úplne nový rozmer.

Kreatívna agentúra MADE BY VACULIK si so zadaním odkomunikovať najlepšiu sieť ako niečo obdivuhodné poradila skutočne výnimočne, pričom siahla po bežnom ľudskom príbehu, akých je medzi nami mnoho.

„Najlepšiu sieť predstavujú každodenné ľudské spojenia, ktoré jej dávajú skutočnú hodnotu a zmysel. Po technologickej stránke sieť vnímame skôr ako nejakého „asistenta”, ktorého má človek vždy poruke a umožňuje mu poradiť si v každej situácii. To presne vyzdvihuje aj náš autentický ľudský príbeh,” povedal o novej Orange kampani Milan Bielik, Chief Creative Officer MADE BY VACULIK.      

Kreatívna agentúra pri tvorbe nového spotu spolupracovala s Úniou nevidiacich a slabozrakých Slovenska a spolu s nevidiacim hercom prinesie aj ďalšie rozšírenia, ktoré širokej verejnosti priblížia ich svet a podčiarknu nosnú myšlienku kampane.

image

Orange kampaň

Vizitka kampane

Názov kampane: Najlepšia sieť má zmysel len vtedy, keď zlepšuje život každému človeku
Klient: Orange
Chief Communication and Brand Reputation Officer: Tomáš Palovský
Advertising team: Ivana Fertáľová, Marián Fabianek, Martina Fatyková
Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK
Chief Creative Officer: Milan Bielik
Associate Creative Director: Andrej Hrivnák
Strategy Director: Alexandra Martináková
Strategy Planner: Alexandra Remo
Art Director: Michal Nagy, Matej Klíč
Copywriter: Lucia Peterková, Andrej Hrivnák, Ivana Polohová
Account Director: Michaela Zezulová
Account Manager: Romana Otočková
Mediálna agentúra: EssenceMediacom
Digitálna agentúra: MADE BY VACULIK, s. r. o.
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: od 7.2. 2024
Cieľová skupina: Mass market, Slovensko
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Paulína Mačáková
Production crew: Pavol Kopček, Anna Javorská
Názov pesničky použitej v spote: Let Me Blow Ya Mind
Autor hudby: Eve
Zvukový majster: Vladimír „Bajko“ Bajnoci
Fotograf: Šymon Kliman

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. december 2025 09:51